چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۲۹:۳۶

اجرای سند تحول بنیادین و ارتقای هویت ملی، اسلامی و انقلابی در مدارس در صدر اولویت آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکترسید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در جلسه شورای آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش شهرضا باید یک طرح ویژه برای ارتقای هویت ملی، اسلامی و انقلابی برای بازگشایی مدارس در مهر ماه از هم اکنون آماده کند، اظهار داشت: باید شاخص‌های کیفی و کمی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکترسید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در جلسه شورای آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش شهرضا باید یک طرح ویژه برای ارتقای هویت ملی، اسلامی و انقلابی برای بازگشایی مدارس در مهر ماه از هم اکنون آماده کند، اظهار داشت: باید شاخص‌های کیفی و کمی در آموزش و پرورش شهرضا ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه باید یک پیوست فرهنگی برای بازگشایی مدارس در پساکرونا تعریف شود، افزود: اعتبارات دولتی برای ساخت و ساز مدارس کافی نیست، باید با خیران مدرسه ساز جلسه‌ای تشکیل شود و هم‌افزایی انجام شود.

دکترجعفری با بیان اینکه املاک مازاد ادارات باید مورد استفاده قرار بگیرد، گفت: افت رتبه کنکور در شهرضا بویژه در بخش خواهران نسبت به سال‌های قبل باید آسیب‌شناسی و دلایل آن مشخص شود تا رتبه قبولی کنکور شهرضا ارتقا پیدا کند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه در روستاهای شهرضا باید از زمین‌های بلااستفاده استفاده کرد و ارزش افزوده تولید کنیم، بیان کرد: در محلات هدف که در طرح تفصیلی به محدوده شهر الحاق می شوند با نظر آموزش و پرورش سرانه آموزشی این محلات دیده شود در این راتسا جلسه‌ای آموزش و پرورش با مشاور طرح تفصیلی شهر برگزار و این مسأله دنبال شود.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب ایجاد قرارگاه کار آسانی است اما ادامه کار و خروجی این قرارگاه‌ها بسیار مهم است، ادامه داد: در شهرضا قرارگاه فرهنگی را ایجاد کردیم و هیچ نهادی به اندازه آموزش و پرورش در راستای تمدن نوین اسلامی نمی‌تواند نقش‌آفرین باشد و معلمان فرهیخته در تکامل و پرورش دانش آموزان،نوجوانان و جوانان نقش آفرین هستند.

دکترجعفری با بیان اینکه دانش آموزان باید هویت ملی داشته باشند، بیان کرد: وطیفه داریم مشاهیر و افتخارات جامعه را در برای دانش آموزان معرفی کنیم و انتظار می رود برنامه ریزی مناسب برای سال تحصیلی آتی در راستای ارتقاء هویت اسلامی،ارزشی و انقلابی و در یک کلام هویت ملی انجام پذیرد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه باید در مدارس بستر را برای سرودهای حماسی انقلابی فراهم کرد، خاطرنشان کرد: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش یک مشکل کشوری و استانی است که باید در صدر پیگیری ها باشد.

وی با تأکید بر اینکه هویت ملی‌مان مخدوش شده است، گفت: هویت ملی یک چتر است که تمام آحاد ملت را از فرهنگ ها و اقدام مختلف در ذیل خود جمع می کند، لذا برای ارتقاء هویت ملی،آموزش و پرورش می تواند با برنامه ریزی و هدفمند در این خصوص اقدامات خوبی انجام دهد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شش =