جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۲۱:۵۹

بازدید دکتر جعفری فرماندار شهرستان شهرضا از آغاز فرآیند مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، همراه با آغاز فرایند مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، دکتر سیدامیر جعفری فرماندار و اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان شهرضا ضمن حضور میدانی در سطح شهر و بازدید از فروشگاههای موادغذایی زنجیره، واحدهای مرغ فروشی، لبنیات و… نسبت به نظارت و رصد نواقص، کمبودها و أخذ […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، همراه با آغاز فرایند مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، دکتر سیدامیر جعفری فرماندار و اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان شهرضا ضمن حضور میدانی در سطح شهر و بازدید از فروشگاههای موادغذایی زنجیره، واحدهای مرغ فروشی، لبنیات و… نسبت به نظارت و رصد نواقص، کمبودها و أخذ تذکرات لازم اقدام نمودند.

در حاشیه بازدید از اجرای قرارگاه توزیع عادلانه یارانه ها دکتر جعفری فرماندار شهرستان شهرضا اظهار داشت : خرید سبدی ممنوع می باشد و به هیچ وجه واحدهای صنفی اجازه فروش کالاهای اجباری در کنار کالاهای دیگر به مردم را ندارند.

در صورت مشاهد تخلفات مربوطه شهروندان عزیز میتوانند گزارش های تخلفات خود را شامل: عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، گرانفروشی، کم فروشی، خرید سبدی، انبارهای غیر مجاز، احتکار و… را با سامانه های(تعزیرات حکومتی ۱۳۵، اداره صمت ۱۲۴ و بازرسی اتاق اصناف ۰۳۱۵۳۲۳۳۳۸) تماس حاصل نمایند و گزارش تخلفات را اطلاع دهند.

شایان ذکر است با عنایت به اصلاح قیمت ماکارونی توزیع ماکارونی با قیمت جدید در فروشگاهای سطح شهر موجود و در حال عرضه به مردم می باشد.

در خصوص سایر محصولات نیز به تدریج و پس از مشخص شدن نرخ نامه جدید در دسترس شهروندان محترم قرار خواهد گرفت.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 17 =