پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۹:۲۱:۳۷

دعوت فرماندار از نخبگان و دستگاههای اجرایی در تدوین سند پیشرفت و تحول شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکترسید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در جلسه شورای اداری شهرضا اظهار داشت: براساس نظر مقام معظم رهبری مردمی و دینی بودن و اشرافی و ظالم نبودن شرط حکمرانی اسلامی است و باید رؤسای ادارات آن را در دستور کار قرار دهند. وی با بیان اینکه مسؤولان هیچ شأنی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکترسید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در جلسه شورای اداری شهرضا اظهار داشت: براساس نظر مقام معظم رهبری مردمی و دینی بودن و اشرافی و ظالم نبودن شرط حکمرانی اسلامی است و باید رؤسای ادارات آن را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه مسؤولان هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارند، افزود: عدالت محوری، مردم پایه بودن ، دانش بنیان و خانواده مداری ۴ محور اصلی حرکت در سند تحول دولت مردمی برای ایران قوی است و باید ادارات شهرستان به آن توجه کنند و در دستور کار قرار دهند.

دکتر جعفری با بیان اینکه اگر مدیری خود را پاسخگو نمی‌داند خیانت در حق مردم کرده است، بیان کرد: اگر دستگاه اداری و مدیری به بهانه مشکلات نتواند خدمت رسانی کند باید کار را تحویل دهد چرا که مردم نمی‌خواهند مانند قبل وضعیت ادامه پیدا کند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه شکاف بین مردم، فاصله طبقاتی، فقر و فساد و اشرافی‌گری نباید ادامه پیدا کند و باید تحول ایجاد شود، افزود: سند تحول پیشرفت دولت باید جدی گرفته شود در ادامه مسیر بر اساس این دستورالعمل جلو خواهیم رفت و با شگردهای جدید حکمرانی مشکلات مردم را باید حل نمود.

وی با بیان اینکه هر دستگاهی باید نظر مشاوران و نخبگان را برای حل مشکلات بگیرد، عنوان کرد: حضور مسؤولان ادارات باید در شهرضا منظم باشد و در شهرضا ساکن و در دسترس باشند و در جلساتی که به ریاست فرماندار و امام جمعه و یا نماینده است باید خود رئیس حضور داشته باشد.

دکترجعفری با بیان اینکه در حوزه کارمندان و محیط اداری شئونات اسلامی و تکریم ارباب رجوع باید رعایت شود، تصریح کرد:در خرداد ماه امسال باید سند تحول و پیشرفت شهرستان شهرضا نوشته شود.

فرماندار شهرضا با تأکید بر اینکه از مسئولان انتظار می رود ضمن حضور در بین مردم، اجتماعات ملی و مذهبی و نماز جمعه از نزدیک با مشکلات و مسائل مردم مواجه شوند، ادامه داد: میز خدمت ادارات باید در نماز جمعه شهرضا برای تسهیل در خدمت رسانی برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت تملک و دارایی‌ها بسیار مهم است، افزود: حکمرانی را باید مردمی کرد و فضا را برای حضور مردم آماده کرد، روحیه تعامل و جوان‌گرایی را از ادارات انتظار داریم ومیدان دادن به جوانان مومن انقلابی در کارها باید در صدر اولویت ها باشد.

دکترجعفری با بیان اینکه مشکلات شهرستان باید با تعاملات دستگاه‌ها حل شود، بیان کرد: اموال مازاد ادارات باید در خدمت طرح های عمرانی و رفاه کل جامعه باشد، اداراتی که سالن ورزشی، سالن جلسات و یا کتابخانه دارند باید در اختیار مردم و جوانان قرار دهند.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: جهش تولید مسکن بسیار مهم است، تاکنون ۱۵ هزار نفر در شهرضا ثبت‌نام کردند و باید از همین الان به فکر زیرساخت های خدمات آن باشند و احیای بافت فرسوده باید به عنوان یک اولویت و یک ضرورت در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت دستگاه‌ها در تدوین سند پیشرفت تحول شهرستان باید مورد توجه قرار بگیرد، بیان کرد: بعضی از ادارات متولی حوزه آسیب‌های اجتماعی کم کاری می‌کنند، اگر آسیب اجتماعی در سال گذشته افزایش پیدا کرد آن اداره باید پاسخگو باشد.

دکترجعفری با بیان اینکه دستگاه‌های متولی آسیب‌های اجتماعی طرحهای خود را باید ارایه دهند، اضافه کرد: ۳۷۰۰ اشتغال برای شهرستان پیش‌بینی شده است و وام‌های مختلفی در غالب مشاغل خانگی، میراث فرهنگی، کشاورزی و… دیده شده که باید از آن استفاده کرد.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: سفر ریاست محترم جمهوری به اصفهان را در پیش داریم و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

وی با اشاره به اینکه چند معضل اساسی را با همکاری مسئولین شهرستان و مساعدت استاندارمحترم در شهرضا حل کردیم که مهمترین آن عبارت بودند از طرح تفصیلی شهر و طرح جامع امامزاده شاهرضا(ع) و نرخ گاز سفالگران اصلاح شد، گفت: بسیار از ظرفیت‌های شهرضا مغفول مانده است، مصوبات سفر استاندار باید اجرا شود و تا حصول نتیجه پیگیری شود.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =