جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۴:۰۴:۰۸

باید از فرصت خدمت رسانی به مردم درست استفاده کرد و آن را آسان از دست نداد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا،حجت الاسلام و المسلمین سیدنعمت الله صالح، امام جمعه شهرضا در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه باید راه و رسم پیغمبر را بیاموزیم و در آن مسیر حرکت کنیم، گفت: یکی از مهمترین یادگار پیامبر تشکیل حکومت اسلامی بود در زمانی که خودی‌ها پیامبر را اذیت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا،حجت الاسلام و المسلمین سیدنعمت الله صالح، امام جمعه شهرضا در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه باید راه و رسم پیغمبر را بیاموزیم و در آن مسیر حرکت کنیم، گفت: یکی از مهمترین یادگار پیامبر تشکیل حکومت اسلامی بود در زمانی که خودی‌ها پیامبر را اذیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه تمام این هزینه ای که برای انقلاب شده امروز یک حکومت اسلامی بنا شده است، افزود: امروز در خدمت‌رسانی به مردم باید تلاش کنیم، بازی‌های سیاسی غیر از فریب و بازیچه شدن انسان چیزی در آن نیست و فقط خدمت به مردم باقی می‌ماند.

صالح با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران پشتیبان معنوی و الهی دارد، افزود: اگر انسان با مفاهیم قرآن آشنا باشد به این نتیجه می‌رسد که انقلاب اسلامی در مسیر خود درست پیش می‌رود.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه در انجام وظیفه فقط باید به فکر خدا باشیم، بیان کرد: باید از فرصت خدمت رسانی به مردم را درست استفاده کرد و آن را آسان از دست نداد.

در ادامه حبیب قاسمی، شهردار شهرضا ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای دکتر سیدامیر جعفری فرماندار محترم شهرستان که با حمایت همه جانبه و پیگیری های بیشمار خود با مسئولین استانی در نهایی شدن طرح تفصیلی شهرضا ،گفت: طرح جامع شهرداری شهرضا در سال نود قرار داد آن منعقد می شود و ۷ سال بعد ابلاغ می شود این بعد زمانی سبب می شود طرحی که ابلاغ شده با وضعیت موجود هم خوانی نداشته باشد که معضلات بسیاری داشت.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۳۰۰ قرارداد طرح تفصیلی در پایان سال ۹۹دمنعقد شد و امروز شاهد به بار نشستن این تصمیم خوب هستیم.

قاسمی با بیان اینکه در این طرح مشکلات پیرامون شهر دیده شد در حدود ۲۴۷۰ هکتار حدود ۱۲۳ هکتار ساخت و ساز غیرمجاز  در پیرامون شهر در ۷۳ نقطه شکل گرفته بود، بیان کرد: ۷۳ نقطه از این مکانها در این طرح به تایید نهایی کمیسیون ماده ۵ رسید.

شهردار شهرضا با بیان اینکه طرح تا پایان خرداد به شورای عالی شهرسازی فرستاده می شود، عنوان کرد: امسال بودجه‌ای که شورا امسال تصویب کرده با صددرصد افزایش به ۲۰۴ میلیارد وصول کنیم و امسال بودجه را ۳۱۳ میلیارد پیشنهاد دادیم که ۲۰۸ میلیارد آن عمرانی است.

وی با بیان اینکه از دستگاه‌های خدماتی انتظار دارم امسال در مکاتبه‌ای که انجام شد تسریع کنند در پاسخ مکاتبات که محل هایی که قرار است پروژه‌های بزرگ شهرداری انجام شود. بسیاری از بودجه شهرداری به پارکینگ اختصاص یافته، است.

همچنین در این جلسه ادارات میراث فرهنگی، کار تعاون و رفاه اجتماعی و مسکن راه و شهرسازی هریک گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه های ستاد سفرهای نوروزی، هفته کارو کارگر و طرح جهش تولید مسکن را ارائه نمودند.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =