جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۴۲:۲۱

مجوز ساخت خیمه شهدای امامزاده شاهرضا صادر شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا،حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه بالاترین پیام ماه رمضان رسیدگی به محرومان است، اظهار داشت: در پایان ماه رمضان زکات فطره بر انسان واجب شده است یعنی این روزه و عبادت وقتی امضا می‌شود که در کنار نماز، […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا،حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه بالاترین پیام ماه رمضان رسیدگی به محرومان است، اظهار داشت: در پایان ماه رمضان زکات فطره بر انسان واجب شده است یعنی این روزه و عبادت وقتی امضا می‌شود که در کنار نماز، روزه، عبادت و شب‌زنده‌داری به یک فقیر مستمند هم رسیدگی کنید.

وی با تقدیر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: مردم به ندای حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

حجت الاسلام و المسلمین صالح با اشاره به سالروز وفات آیت‌اله مجلسی گفت: مرحوم مجلسی در آن زمان بیش از صدها جلد کتاب نوشت، افتخار او تبلیغ دین بود و تبلیغ دین بالاترین افتخار برای یک انسان است؛ این‌ها افتخارات روحانیت شیعه است، روحانیت شیعه در طول تاریخ کارنامه درخشانی داشته است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه دشمن همیشه روحانیت را هدف قرار داده است، بیان کرد: دشمن می‌داند روحانیت هیچگاه تسلیم ظلم و ستم و زورگویی قرار نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: قانون کار اشکالات بسیار زیادی دارد و نیاز به یک بازنگری اساسی دارد تا هم کارفرمایان و هم کارگران در کنار هم اقتصاد و صنعت کشور را شکوفا کنند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه مدیران و مسولان شهرستان واقعا دلسوز هستند و آینده بسیار خوبی برای مردم ایران و شهرستان در انتظار می باشد، افزود: امیداوریم با وجود این مسوولین دلسوز و کوشا روز به روز شاهد بهتر و پیشرفت مردم و کشور در زمینه های گوناگون باشیم.

وی افزود: برخی از مشکلات که چندین سال در این شهر لاینحل مانده بود و قوانین اداری مانع گره گشایی آن ها شده بود با همدلی مسوولین در آستانه مرتفع شدن قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین صالح با بیان اینکه با همدلی و وحدت بین فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مدیران موجب پیشرفت کارها می شود، افزود: طرح تفصیلی شهر یکی از مشکلات شهرستان بود که مردم چندین سال گرفتار آن بودند که به لطف خداوند و تلاش مسوولین در حال برطرف شدن این مشکل قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد : یکی دیگر از مشکلات و مسائل طرح جامع امامزاده شاهرضا(ع) بود که حدود ۱۸سال است در این بقعه متبرکه در کنار مزار شهدا هیچ اقدام جدی نشده بود، مردم از سراسر کشور برای زیارت این امامزاده و مزار شهید همت به این شهرستان می آیند، این قوانین و ضوابط پیچیده مانع کار شده بود و این طرح با تلاش فرماندار محترم، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مخصوصا آقای دکتر مرتضوی استاندار محترم اصفهان بخشی از آن حل شده و خیمه شهدا مجوزهای قانونی آن صادر شده است.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − پنج =