شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۷:۲۸:۴۸

گرامیداشت روز قدس مرهون خون شهدای راه قدس است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در سخنرانی پس از راهپیمایی روز جهانی قدس در محل برگزاری نماز جمعه با بیان اینکه پس از گذشت دو سال به دلیل ویروس منحوس کرونا، به لطف خداوند متعال امسال توفیق پیدا کردیم تا با حضور خود در مراسم راهپیمایی از […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در سخنرانی پس از راهپیمایی روز جهانی قدس در محل برگزاری نماز جمعه با بیان اینکه پس از گذشت دو سال به دلیل ویروس منحوس کرونا، به لطف خداوند متعال امسال توفیق پیدا کردیم تا با حضور خود در مراسم راهپیمایی از آرمان روز قدس سخن بگوییم و از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کنیم، اظهار داشت: روز قدس روزی است که متعلق به یک مذهب، یک کشور، یک ملت نیست بلکه روز قدس یک روز جهانی ویژه آزادگان جهان است.

وی با اشاره به اینکه استعمارگران تمامی تلاش خود را انجام می‌دهند تا با اختلاف انداختن میان کشورهای مسلمان منطقه آتش نزاع و جنگ را شعله ور نگهدارند، افزود: در سال‌های گذشته با پدید آوردن یک جنایت بزرگو غده سرطانی بزرگ به نام داعش تروریسم بین المللی و کشتار مردم بی‎گناه را در کشورهای جنوب غرب آسیا تشدید نمود.

دکتر جعفری با بیان اینکه اگر رشادت‌ها و مجاهدت‌های سرداران جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب نبود خیلی از کشورهای منطقه تجزیه میشدند، گفت: اینک دشمن از سلاح مهاجرت اتباع علیه کشورهای منطقه برای ایجاد تفرقه و هراس استفاده می کند و این روزها سیاست افغان هراسی، مسلمان هراسی، همسایه‌ستیزی با برنامه‌ریزی‌های خاص به کار گرفته شده است.

فرماندار شهرضا بیان کرد: روز قدس فقط شعار دادن علیه رژیم فاسد صهیونیستی نیست، یک روز حماسی است برای اینکه به یاد بیاوریم که استعمار در منطقه خاورمیانه چه فعالیتی می‌کند و ملت ما باید در برابر این اقدامات هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه دشمن مدام در حال برنامه‌ریزی برای جنگ با ایران است، عنوان کرد: دشمنان اعتراف کرده‌اند که توانایی رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی را نداریم و ما باید بدانیم و هوشیار باشیم که رژیم صهیونیستی با طرح برنامه دکترین هزار خنجر برای جنگ های ترکیبی با ایران برنامه ریزی نموده است. حتی برخی از سران کشورهای منطقه نیز تصریح کردند که ناامنی را به داخل کشور ایران می کشانند.

دکتر جعفری با اشاره به اینکه رهبران منطقه توصیه‌ها و رهنمودهای خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز را گوش دهند و عمل کنند، گفت: رهبران کشورهای منطقه بدانند که پیام امت مسلمان در روز قدس وحدت بین ملت ها و امت اسلامی است. و باید به جای دراز کردن دست به سمت دشمن صهیونیستی دست دوستی ایران را که به سمت آنها رفته است بفشارند.

فرماندار شهرضا ادامه داد: صهیونیست‌ها بدانند که دوره استعمار و استعمارگری رو به پایان است و روز قدس روزی است که فریاد حق‌طلبی یک ملت مظلوم را سر می‌دهیم و مسلمانان فریب حقه‌های کشورهای ستمگر را نمی‌خورند و نمی‌پذیرند که امروزه داعش که خود ساخته صهیونیسم است دایه‌دار مبارزه با صهیونیسم باشد.

وی با اشاره به عملکرد استعمارگران در منطقه غرب آسیا افزود: از روزی که دول استعمارگر انگلیس، فرانسه و پرتغال وارد خلیج فارس و جنوب غرب آسیا شدند همواره با خود جنگ و خشونت و نزاع را میان ملت های منطقه ترویج دادند. بعد از زوال انگلستان و خروج این دولت خبیث از خلیج فارس و شرق کانال سوئز در سال۱۹۷۱ آمریکا بلافاصله وارد منطقه شد و در بحرین پایگاه پنجم نیروی هوایی خود را راه اندازی کرد. بعد از عدم موفقیت آمریکا در اشغال کشورهای عراق، افغانستان و سوریه ، آمریکایی ها هم اعلام گردند از منطقه خارج می شوند و با خروج غیر مسئولانه خود شرایط برای رشد مجدد گروهک های تکفیری فراهم کردند. همزمان با خروج سربازان آمریکا از منطقه مجددأ  شاهد ورود استعمارگر پیر انگلستان و فرزند نامشروعش رژیم صهیونیستی به منطقه هستیم که متأسفانه برخی از کشورهای منطقه با در پیش گرفتن سیاست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در این جنایت شریک هستند.

دکتر جعفری افزود: ورود و خروج استعمارگران در این منطقه حساس از جهان نشان می دهد دشمنان همچنان در حال برنامه ریزی هستند و در راستای استعمار منطقه، استعمارگر منطقه را تغییر می دهد.

فرماندار شهرضا با اشاره روند عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی و همسایه با رژیم صهیونیستی، افزود: چرا تجربه شکست خورده مصر و اردن را که در گذشته این راه را رفته اند تکرار می کنید، این راه از آغاز محکوم به شکست بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه گرامیداشت، بزرگذاشت و پاسداشت روز قدس مرهون خون شهدای راه قدس است، خاطرنشان کرد: درود و رضوان خداوند به فرمانده دلاور سپاه قدس سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و تمامی مجاهدان جبهه مقاومت که با رشادت‌ها و شجاعت‌های خود در مقابل استکبار جهانی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین به پا خاستند.

دکتر جعفری در پایان افزود: روز قدس نماد وحدت اقوام، ادیان، مذاهب و انسان های آزاده جهان است و ملت ها و رزمندگان افغانستانی،یمنی، عراقی، سوری و لبنانی در کنار رزمندگان ایران اسلامی در یک جبهه واحد در مقابل نظام سلطه قرار گرفته اند. لذا دشمنان تلاش می کنند تا در این جبهه عظیم مردمی شکاف و اختلاف ایجاد نمایند که رمز شکست دشمن افزایش وحدت میان امت اسلامی خواهد بود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =