جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۵:۳۲:۱۷

نظام مسائل شهرضا در حوزه انتظامی احصاء شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان با بیان اینکه مقوله امنیت یک مقوله ذاتی بشر است و همراه جوامع بوده، گفت: یک ثبات امنیتی در کشور و شهرستان داریم و تعامل شورای تأمین و دستگاه‌های مختلف امنیتی انتظامی سبب شده […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان با بیان اینکه مقوله امنیت یک مقوله ذاتی بشر است و همراه جوامع بوده، گفت: یک ثبات امنیتی در کشور و شهرستان داریم و تعامل شورای تأمین و دستگاه‌های مختلف امنیتی انتظامی سبب شده بسیاری از مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه دشمن گسل‌های اختلاف را در جامعه ایجاد کرده است، افزود: ناامن کردن حوزه اقتصاد، امنیت، فرهنگ، سیاست و ایجاد ناامنی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که در یک شرایط بسیار خاص هستیم و در مقابله و ارتقاء سطح پلیس‌های تخصصی یکی از ضروریات دربرابر جنگ ترکیبی دشمن می باشد است.

دکترجعفری با بیان اینکه حوزه سایبری امروز بسیار گسترده شده و لازمه مقابله با آن تخصصی کار کردن است، گفت: لازمه ارتقای فرهنک و اقتصاد کشور امنیت است و اگر امنیت اقتصادی نباشد مشکلات زیادی برای تولیدکنندگان پیش خواهد آمد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه در حوزه انتظامی شهرضا نیازمند تقویت هستیم، گفت: حجم تردد در محورهای مواصلاتی شهرضا افزایش پیدا کرده است و تصادفات منجر به فوت در این جاده ترانزیتی اتفاق می‌افتد و نیازمند آن است که به شهرضا توجه ویژه شود. در این راستا تسریع در تکمیل جاده شش خطه اصفهان_شهرضا و تجهیز این محور مواصلاتی به ابزار هوشمند جهت کنترل سرعت و رفع نقاط حادثه خیز ضرورت دارد.

وی با تأکید بر ارتقای جایگاه انتظامی شهرضا با توجه به اینکه این شهرستان دروازه ورود از جنوب به استان می باشد، بیان کرد: یکی از مطالبات مردم ترافیک شهرضا است و باید طرح هایی در این زمینه ارائه شود.

دکتر جعفری با بیان اینکه بعضی از محلات شهرضا نیازمند کلانتری است، عنوان کرد: یکی از مشکلات شهرضا جرایم علنی در حوزه موادمخدر است و این به دلیل مهاجرپذیر بودن آن است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه در حوزه اتباع نیازمند یک بانک اطلاعاتی جامع هستیم، افزود: ایستگاه شهید امامی گلوگاه قاچاق کالا، انسان و موادمخدر است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی با بیان اینکه حوزه پلیس فتا باید در شهرضا تقویت شود، خاطرنشان کرد: حوزه امنیتی و انتظامی یک حوزه تخصصی است و انتظار داریم نظام مسائل شهرضا در حوزه انتظامی این شهرستان احصاء شود و امنیتی در شأن مردم شهرضا تأمین کنند.

 

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران سبب شده که در بعد بین‌الملل به جمهوری اسلامی احترام بگذارند، بیان کرد: با وجود همه توطئه‌ها نظام با قوت امنیت مطلوب و پایداری در درون کشور و مرزها ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی امروز با تمام وجود از این کشور پاسداری می‌کنند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ستون‌های استقرار امنیت در کشور است و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی امنیت بود.

میرحیدری با بیان اینکه باید در نوع رفتار با جوانان مراقبت کنیم تا سبب فاصله جوانان با بدنه نظام نشویم، گفت: جوانان سرمایه این نظام هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه با اشرار و معاندان نظام باید با اشد مجازات برخورد کنیم، بیان کرد: شهرضا از لحاظ جغرافیایی کریدور شمال به جنوب کشور است و باید مورد توجه واقع شود، باید نگاه ملی به مشکلات شهرستان شهرضا داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا باید هوشمندسازی شود، افزود: باید این گلوگاه هوشمند شود و دولت، مجلس و شورای امنیت ملی به آن توجه کنند و این خواسته دنبال شود.

سردار میرحیدری ادامه داد:کم توجهی و کوتاهی ما نباید سبب طمع دیگران شود، امروز حرکت مجرمان از استان‌های دیگر به این استان را شاهد هستیم و باید ورودی‌ها و خروجی‌ها به صورت هوشمند کنترل شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه مسؤولان شهرستان شهرضا باید جوانان این شهر را برای حضور در نیروی انتظامی ترغیب کنند، بیان کرد: امنیت یک مقوله بسیار پیچیده است و امروز این انتظار از مدیران شهرستان برای ترغیب جوانان وجود دارد.

وی با بیان اینکه استقرار یگان تکاوری در ایستگاه شهید امامی شهرضا برای تامین امنیت است، افزود: نیروی انتظامی امروز در خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمن ایستاده است‌.

 

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: در کنار اقدامات امنیتی و انتظامی در این شهرستان مسائل عمرانی هم دنبال شد و ستاد فرماندهی انتظامی شهرضا در حال ساخت است و برای تکمیل آن از استان انتظار کمک داریم.

وی با بیان اینکه یک میلیارد تومان برای تکمیل ستاد فرماندهی انتظامی شهرضا اختصاص داده‌ایم، افزود: جایگاه فرماندهی انتظامی شهرضا باید ارتقا پیدا کند تا بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

در پایان از زحمات جناب سرهنگ صادق کاظمزاد فرمانده سابق انتظامی شهرستان تقدیر و تجلیل به عمل آمد و جناب سرهنگ سهراب قرقانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرضا منصوب شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفده =