شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۳۲:۴۲

وجود سپاه سبب ترس و زبونی دشمنان دین و اسلام است

حجت‌الاسلام حاج سید نعمت‌اله صالح، امام‌جمعه محترم شهرضا در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه وجود سپاه سبب ترس و زبونی دشمنان دین و اسلام است، اظهار داشت: سپاه از همان روزهای اول پیروزی انقلاب فعالیت‌های خود را شروع کرد، اما در سال ۵۸ به دستور امام(ره) فرمانده برای سپاه مشخص شد و […]

حجت‌الاسلام حاج سید نعمت‌اله صالح، امام‌جمعه محترم شهرضا در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه وجود سپاه سبب ترس و زبونی دشمنان دین و اسلام است، اظهار داشت: سپاه از همان روزهای اول پیروزی انقلاب فعالیت‌های خود را شروع کرد، اما در سال ۵۸ به دستور امام(ره) فرمانده برای سپاه مشخص شد و سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی در جمهوری اسلامی جایگاه قانونی خود را پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه کارنامه درخشانی در جمهوری اسلامی ایران از خود به یادگار گذاشته است، افزود: سپاه در طول دهه‌های اخیر همواره در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌ها مقتدرانه ایستاده است و از منافع این نظام و ملت حفاظت کرده است.

حاج آقاصالح با اشاره به راهپیمایی روز قدس افزود: دو سال به ‌دلیل بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس انجام نشد و امسال با توجه به تحولات منطقه روز قدس عظمت ویژه‌ای دارد و همزمان است با حملات صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها و مسجدالاقصی که می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه یکی از مطالبات عمومی مردم از دولت جلوگیری از گرانی افسارگسیخته‌ای است که در بازار وجود دارد، بیان کرد: مردم توقع ندارند دولت مشکلات را سریع حل کند، اما جلوگیری از گرانی جزو مطالبات عمومی مردم است که امیدواریم در استان و شهرستان چاره‌جویی شود و از افسارگسیختگی قیمت اجناس و کالاها جلوگیری شود.

وی با اشاره به شهادت حضرت علی(ع) خاطرنشان کرد: رهاورد ولایت حضرت علی(ع) این است که انسان همه چیز را برای خدا بداند، باید فرهنگ علوی و زندگی حضرت علی(ع) را در زندگی و جامعه پیاده کنیم.

در حاشیه این هفته نماز جمعه برپایی میز خدمت نیز همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محوریت ناحیه مقاومت بسیج، جامعه بسیج پزشکان و سازمان نظام مهندسی برگزار گردید.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهارده =