سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۳۲:۴۹

مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا

حوزه بهداشت و درمان شهرضا باید در استان ویژه دیده شود به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا با بیان اینکه در این دو سال کرونا یک جهاد به تمام معنا انجام شد، اظهار داشت: کرونا سلامت جامعه […]

حوزه بهداشت و درمان شهرضا باید در استان ویژه دیده شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا با بیان اینکه در این دو سال کرونا یک جهاد به تمام معنا انجام شد، اظهار داشت: کرونا سلامت جامعه را مورد تهدید قرار داد و در جبهه مقابله با این ویروس کادر بهداشت و درمان گمنام در این عرصه تلاش کردند.

وی با بیان اینکه باید از زحمات کادر درمان و پرسنل بیمارستان تجلیل کرد، افزود: رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرضا یکی از رؤسایی بود که تمام توان خود را در این مدت ده سال به کار گرفت و در جولان کرونا شبانه مشغول بود.

دکتر جعفری با تقدیر از مجاهدت‌های مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: کار بسیار خوب و ارزنده‌ای اتفاق افتاد، سال گذشته در همین زمان با آمار بالای فوتی‌ها روبه رو بودیم و با تشدید واکسیناسیون در کشور به جایی رسیدیم که آمار فوت کرونا به زیر ۳۰ نفر رسیده است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه کرونا نشان داد هنوز عصر پاندمی‌ها تمام نشده است، بیان کرد: همزمان با فصل تغییر و تحول در کشور تکریم می‌کنیم از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا که بدون ادعا موفق بودند.

وی با بیان اینکه از ۱۴ فروردین بازگشایی مدارس را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی داشتیم، ادامه داد: انتظار داریم مدیر جدید همین مسیر را با قدرت بیشتر ادامه دهند، موضوع بهداشت در شهرضا عقب ماندگی‌های زیادی دارد.

دکترجعفری با بیان اینکه یک کار جهادی پیش رو است و باید مشکلات بهداشت و درمان شهرضا برطرف شود، افزود: شهرضا باید ویژه‌تر در استان دیده شود چرا که از استان‌های همجوار و شهرستان‌های جنوب برای درمان به این شهرستان مراجعه می‌کنند.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: حوزه بیمارستان‌های شهرضا و بهداشت و درمان نیازمند یک توجه بیشتر است، این تغییر و تحولات به سمت رشد همه جانبه شهرضا باید باشد و این فضا برای خدمت‌رسانی بدون منت باشد.

در پایان از زحمات دکتر حجت ا.. تنهایی تقدیر و تشکر به عمل آمد و دکتر حاجی مالیان به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا معرفی شد.

مدیریت شبکه بهداشت و درمان در شهرستان های اردستان، نایین ، خوروبیابانک، اصفهان، معاون مرکز بهداشت شماره دو اصفهان، عضو هیئت مدیره نظام پزشکی اصفهان از جمله سوابق کاری دکتر مهیار حاجی مالیان می باشد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفت =