سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
۱۳:۴۴:۱۵

دیدار دکتر جعفری فرماندار محترم شهرستان شهرضا با امیر میناپور فرمانده محترم گروه ۲۲ توپخانه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، همزمان با گرامیداشت ۲۹فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، دکتر سید امیر جعفری فرماندار محترم شهرضا به اتفاق برخی از اعضای شورای تأمین با امیر دلاور سرتیپ دوم ستاد فرماندهی گروه ۲۲توپخانه شهرضا دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار دکتر جعفری فرماندار شهرستان ضمن تبریک این روز […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، همزمان با گرامیداشت ۲۹فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، دکتر سید امیر جعفری فرماندار محترم شهرضا به اتفاق برخی از اعضای شورای تأمین با امیر دلاور سرتیپ دوم ستاد فرماندهی گروه ۲۲توپخانه شهرضا دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دکتر جعفری فرماندار شهرستان ضمن تبریک این روز به فرماندهی محترم، همه مجموعه عزیز گروه ۲۲ توپخانه و تمامی ارتشیان غیور جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در طول گذشته ثابت کرده که همواره حافظ و امنیت ملی و تکیه گاهی استوار برای مقابله با نیرنگ های دشمنان پلید ایران عزیز بوده و هست.

در پایان این دیدار لوح یادبودی از طرف فرماندار به امیر میناپور اهدا گردید.

متن پیام تبریک دکتر سیدامیر جعفری فرماندار شهرستان شهرضا به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

به فضل پروردگار، ارتش جمهورى اسلامى ایران همانطورى که امام بزرگوار(ره) مى‏خواستند و آرزو مى‏کردند و بارها بر زبان آورده بودند، یک ارتش مردمى و خدایى است . مقام معظم رهبری(حفظه ا…)

امیر دلاور سرتیپ دوم شهرام میناپور فرمانده محترم گروه ۲۲ توپخانه

وفاداری عزیزان ارتشی به آرمان های والای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان و تمامیت ارضی این مرز و بوم و حضور تأثیرگذارشان در تمامی صحنه های مهم بر هیچ کس پوشیده نیست. دلاور مردانی که حدیث ماندگار دفاع ایشان از سرحدات سیاسی، جغرافیائی و ارزش های فرهنگی و دینی، نسل به نسل روایت خواهد شد و تجارب ارزشمندشان در کنار تخصص دانشمندان بلند همّت کشور،  دستاوردهای گرانبهائی را در عرصه توانمندی های نوین نظامی و دفاعی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

اینجانب فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به خانواده‌ گرانقدر شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ارتشی و تمام دلاورمردان حماسه ساز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه جنابعالی و پرسنل فداکار و جان برکف تبریک و تهنیت  عرض می‌کنم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تحت هدایت های داهیانه ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه العالی) از درگاه خداوند رحمان مسئلت می دارم.

دکتر سید امیر جعفری

فرماندار  شهرستان شهرضا

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + شانزده =