چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۰۶:۰۵

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره منابع آب شهرستان شهرضا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره منابع آب شهرضا با حضور دکتر جعفری فرماندار، مهندس چیتیان معاون بهره برداری آب منطقه ای استان و مهندس امانی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در محل دفتر فرماندار شهرضا برگزار گردید. در این مراسم دکتر سید امیر جعفری فرماندار با بیان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره منابع آب شهرضا با حضور دکتر جعفری فرماندار، مهندس چیتیان معاون بهره برداری آب منطقه ای استان و مهندس امانی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در محل دفتر فرماندار شهرضا برگزار گردید.

در این مراسم دکتر سید امیر جعفری فرماندار با بیان اینکه شهرستان شهرضا یکی از شهرهای مهاجر پذیر می باشد و باید نسبت به تامین آب شرب باکفیت تلاش کرد، افزود: مسؤولین مربوطه نسبت به حفر چاهای غیرمجاز در سطح شهرستان برخورد قاطع و قانونی اعمال نمایند.
فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه اتکاء صرف تأمین آب شهرستان از طریق چاه ها و عدم جایگزینی و بهره گیری از هیچگونه خطوط انتقال آب می باشد، افزود: تأمین آب پایدار برای شهرستان از جمله اولویت های ضروری و فوری می باشد که نیازمند پیگیری و اقدامات عملی در این خصوص هستیم.

در ادامه از زحمات دکتر محسن رفیعی رئیس سابق اداره منابع آب تقدیر و تشکر به عمل آمد و مهندس محمدرضا اخلاصی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =