شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۰:۳۰:۴۹

معلمان بهترین ظرفیت برای اجرایی کردن سند تحول

دکتر نوری وزیر اموزش و پروزش : یکی از بهترین ظرفیت ها برای اجرایی کردن سند تحول معلمان عزیز می باشند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در دیدار با معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش شهرضا با بیان اینکه در ایام کرونا معلمان تلاش مضاعفی انجام […]

دکتر نوری وزیر اموزش و پروزش : یکی از بهترین ظرفیت ها برای اجرایی کردن سند تحول معلمان عزیز می باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در دیدار با معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش شهرضا با بیان اینکه در ایام کرونا معلمان تلاش مضاعفی انجام دادند، اظهار کرد: شهید همت قبل از اینکه سردار خیبر باشد، معلم بود و تدریس می‌کرد و امروز با تأسی از شهید همت تمام تلاشم را برای بهبود معیشت و منزلت معلمان انجام می‌دهم.

وی با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: دولت تلاش خواهد کرد تا این قانون به بهترین شکل اجرا شود و به ارتقای منزلت و معیشت معلمان منجر شود، این دولت با هماهنگی مجلس و عنایت شورای نگهبان برای ۳ سال آینده ۶۸ هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص داده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای همسان‌سازی حقوق فرهنگیان برنامه‌ریزی خواهد شد، افزود: تاکنون ۳ هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام که بیش از ۱۰ سال از آن می‌گذرد، در نظر گرفته شده است.

دکتر نوری با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هنوز اجرایی نشده است، بیان کرد: اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین فقط در مدرسه اتفاق می‌افتد و مقرر شده بخشی از مناطق کشور از جمله شهرستان‌ها و نواحی آن این سند را اجرایی کنند‌.

وی با تأکید بر اینکه بعد از تعطیلات نوروز با تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش حضوری شد، عنوان کرد: در کشور‌هایی که مدارس تعطیل نشد از نظر آموزشی و تربیتی شاخص‌های بهتری دارند، به همین دلیل باید با رعایت پروتکل‌های کرونا، حضوری شدن مدارس با عنوان یک نیاز انجام می‌شد، بیش از دو سال بود که آموزش و پرورش به صورت حضوری در ایران تعطیل شده بود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان ظرفیت اجرایی کردن سند تحول را دارند، خاطرنشان کرد: یک دانش‌آموز رتبه اول قرائت قرآن و یک معلم رتبه اول ترتیل قرآن را در مسابقات جهانی را کسب کرده‌اند که این رتبه‌ها نشان دهنده توانمندی معلمان و فرهنگیان در اجرای سند تحول است.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =