چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۴۷:۳۲

تشکیل قرارگاه فرهنگی ضرورت دوران جنگ نرم است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکترسید امیر جعفری، فرماندار شهرضا، در دومین جلسه قرارگاه فرهنگی شهرضا با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، یک جنگ تمام عیار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران راه افتاده است و این قدرت جمهوری […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکترسید امیر جعفری، فرماندار شهرضا، در دومین جلسه قرارگاه فرهنگی شهرضا با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، یک جنگ تمام عیار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران راه افتاده است و این قدرت جمهوری اسلامی ایران را می‌رساند.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری باید از شیوه‌های جدید برای سخن گفتن با جامعه استفاده کرد، افزود: قرارگاه فرهنگی هدفش این است که ظرفیت‌های مردمی را در عرصه فرهنگ شکوفا کند و موانع را بر سر کارهای فرهنگی بردارد و فعالان فرهنگی شهر را گردهم آورد تا کار های فرهنگی فاخر را بتوان در شهرستان انجام داد.

جعفری با بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی باید به میدان بیاید و موازی‌کاری‌ها برداشته و هم‌افزایی شود، گفت: تشکیل قرارگاه فرهنگی ضرورت دوران جنگ نرم است، ما آماده‌ایم با کمک مردم تحول ایجاد کنیم، فعالان فرهنگی بسیاری بعد از اولین جلسه قرارگاه از این طرح استقبال کردند و طرح‌هایی را در این زمینه ارائه دادند.

وی با تأکید بر اینکه قرارگاه باید مردمی اداره شود، تصریح کرد: کارگروه قرآن و نهج‌البلاغه باید از ماه رمضان طرح های خود را ارائه دهد و کار خود را آغاز کند.

جعفری عنوان کرد: کارهای اصیل، هنری با زبان و بیان و سبک جدید با جهت‌گیری انقلابی از جمله مهمترین اولویت های کاری قرارگاه فرهنگی شهرستان می باشد.

از تمام نیروهای فرهنگی و فعال شهرضا باید استفاده شود

حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا در ادامه این جلسه گفت: هدف از این قرارگاه این است که از تمام نیروهای فرهنگی و فعال شهرضا استفاده شود، کارگروه مساجد، سازندگی، هنر و ادب باید به کارگروه‌های قرارگاه فرهنگی شهرضا اضافه شود.

وی بیان کرد: این قرارگاه دولتی نیست و بافت اصلی آن مردم هستند، اما حمایت آن از طرف مسؤولان است، کارگروه قرآن و نهج البلاغه باید از فروردین کار خود را آغاز کند، هر کارگروه یک مدیری دارد که با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های دولتی و گروه های فرهنگی مردمی نسبت به برنامه ریزی و اقدامات فرهنگی عمل خواهد نمود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =