پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۱۳:۳۸

تکریم و رعایت حقوق سالمندان از جمله اولویت های اصلی جامعه می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، سید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در جلسه شورای سالمندان اظهارداشت: با توجه به کاهش نرخ رشد جمعیت و رو به اتمام بودن فرصت پنجره جمعیتی جوانان کشور و در نتیجه روند پیری در دهه های آینده، شورای سالمندی باید هم اکنون پرداختن به این مقوله را از اولویت‌های خود […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، سید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در جلسه شورای سالمندان اظهارداشت: با توجه به کاهش نرخ رشد جمعیت و رو به اتمام بودن فرصت پنجره جمعیتی جوانان کشور و در نتیجه روند پیری در دهه های آینده، شورای سالمندی باید هم اکنون پرداختن به این مقوله را از اولویت‌های خود بداند.
وی افزود: با توجه به جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی، روحی و روانی جمعیت سالمندی، ادارات باید برنامه‌های خود را به صورت ویژه ارائه کنند و شورای سالمندان به طور مرتب و فصلی با حضور کلیه اعضا برگزار و در هر جلسه دو دستگاه اجرائی گزارش مفصلی از نحوه‌ اجرای آیین‌نامه شورای سالمندان را ارائه نمایند.
جعفری بیان کرد: دستگاه های مسئول ایجاد نگرش مثبت در سالمندان و آموزش شیوه زندگی سالم مشتمل بر توصیه‌های تغذیه‌ای، ورزشی، بهداشت روان به سالمندان را باید در ادارات و جامعه در دستورکار خود قرار دهند و نسبت به اطلاع‌رسانی خدمات، با هماهنگی دبیرخانه شورا اقدام کنند.
فرماندار شهرضا با اشاره به پروژه خانه مهر بیان کرد: بهره‌برداری از پروژه خانه مهر نباید به طول بیانجامد و به دلیل وسعت خانه مهر فازبندی و بهره‌برداری از فاز یک این پروژه باید در اولویت کار قرارگیرد.
سیدعلی موسوی، رئیس اداره بهزیستی شهرضا در ادامه جلسه با مرور مصوبات جلسات قبلی و شرح وظایف مندرج در آیین‌نامه ساماندهی سالمندان، بر اجرای این آیین نامه تأکید و از سرعت پایین پیگیری برخی از ادارات در زمینه مصوبات قبلی شورای سالمندان انتقاد کرد.
وی گفت: با توجه به جامع بودن آیین‌نامه شورای سالمندان انتظار میرود که مسئولان شهرستان با مطالعه دقیق نسبت به اجرای وظایف خود در این آیین نامه اهتمام ویژه داشته باشند.
در ادامه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه مهر نیز از فعالیت‌ها و پیشرفت پروژه خانه مهر گزارشی ارائه و از فرماندار، شورای اسلامی شهرهای شهرضا و منظریه و شهرداران این دو شهر بابت حل مشکل حریم خانه مهر تقدیر نمود.
جلسه شورای سالمندان با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرماندار، ریاست و کارشناس مراکز اداره بهزیستی و نمایندگان ادارات شهرستان در سالن شهید باهنر فرمانداری برگزار گردید.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =