پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۵۴:۴۲

کاهش ۱۲٫۵ درصدی حوادث در شهرضا نسبت به سال گذشته

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه شورای مدیریت بحران شهرضا با بیان اینکه فرماندهی حادثه بسیار مهم است، اظهار داشت: وزارت بهداشت در بیماری کرونا به دلیل تخصصی بودن فرماندهی آن را بر عهده گرفت. وی با بیان اینکه اضطرار کرونا سبب شد که آموزش و پرورش به سمت آموزش آنلاین برود، […]

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه شورای مدیریت بحران شهرضا با بیان اینکه فرماندهی حادثه بسیار مهم است، اظهار داشت: وزارت بهداشت در بیماری کرونا به دلیل تخصصی بودن فرماندهی آن را بر عهده گرفت.
وی با بیان اینکه اضطرار کرونا سبب شد که آموزش و پرورش به سمت آموزش آنلاین برود، افزود: مدیران دستگاه‌ها باید از دل مخاطرات فرصت‌هایی برای حل مشکلات به دست آورند.
شیشه‌فروش با اشاره به قانون مدیریت بحران و وظایف دستگاه‌ها گفت: در هر اداره‌ای یک نفر باید مسؤول مدیریت بحران شود که سبب می‌شود بانک اطلاعات حوادث و مخاطرات را داشته باشیم، ۵۳ مخاطره در کشور شناسایی شده که در استان اصفهان ۴۲ و در شهرستان شهرضا نیز ۳۷ مخاطره شناسایی شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه سیل، زلزله، فرونشست زمین، گردوغبار، سرمازدگی و مخاطرات جوی شهرضا را تهدید می‌کند، بیان کرد: هر دستگاهی باید طرح پاسخ به خطرات را آماده کند، مخاطرات آب و هوایی کشاورزی را تهدید می‌کند باید جهاد کشاورزی طرح پاسخ به بحران و کاهش خطر را تهیه کند.
وی با بیان اینکه همه ادارات باید در برابر خطرات بیمه شود، ادامه داد: لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌ها باید در شهرضا انجام شود، شهرضا معین سمیرم و مبارکه است و باید قبل از وقوع حادثه هماهنگی‌های لازم بین ادارات این شهرستان‌ها انجام شود.
شیشه‌فروش با بیان اینکه سایت‌های اسکان اضطراری باید در شهرضا مشخص شود، خاطرنشان کرد: طرح کاهش خطر و پاسخ به بحران باید با همکاری دانشگاه‌های شهرضا آماده شود و ظرف یکسال آینده مطالعات شناسایی مخاطرات انجام شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه مدیریت بحران باید برای ایام نوروز که وزش باد شدید و بارندگی اعلام شده در آماده‌باش باشد، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز سیستم کشیک باید فعال شود، و مدیر دستگاه های اجرایی علاوه بر حضور خود باید جانشین اول و دوم خود را نیز در ایام نوروز مشخص کند.
وی تصریح کرد: بررسی که با آمار آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر و شهرداری‌ها انجام شد بر این اساس از اول سال تاکنون ۱۲٫۵ درصد کاهش رخداد حوادث نسبت به سال گذشته ار در شهرضا داشته‌ایم.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − پنج =