جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۴۵:۳۷

طرح جامع خطرپذیری شهرضا باید تدوین شود

طرح جامع خطرپذیری شهرضا باید تدوین شود سید امیر جعفری، فرماندار شهرستان شهرضا در جلسه مدیریت بحران شهرستان با تأکید بر اینکه طرح جامع خطرپذیری شهرستان شهرضا با هدف شناسایی و بررسی آسیب‌پذیری همه مناطق نسبت به حوادث غیرمترقبه طبیعی باید تدوین شود، اظهار داشت: هر دستگاهی باید ضمن شناسایی تهدیدات حوزه مأموریت خود، طرح […]

طرح جامع خطرپذیری شهرضا باید تدوین شود
سید امیر جعفری، فرماندار شهرستان شهرضا در جلسه مدیریت بحران شهرستان با تأکید بر اینکه طرح جامع خطرپذیری شهرستان شهرضا با هدف شناسایی و بررسی آسیب‌پذیری همه مناطق نسبت به حوادث غیرمترقبه طبیعی باید تدوین شود، اظهار داشت: هر دستگاهی باید ضمن شناسایی تهدیدات حوزه مأموریت خود، طرح پاسخ به بحران را نیز آماده کند.
فرماندارشهرضا با بیان اینکه در مواجهه با بحران و چالش‌ها به دنبال پیشگیری هستیم، افزود: شهرداری باید طرح‌های پهنه‌بندی و خطرپذیری با هدف مدیریت زلزله و اسکان اضطراری را در دستور کار خود قرار دهد.
وی افزود: در صورت آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با بحران و تهیه نمودن طرح پاسخ تا حدودی می‌تواند بحران را در اسرع وقت با کمترین هزینه مدیریت کرد.
جعفری با تأکید بر ارتقای هماهنگی‌ها در صحنه حوادث، تهیه طرح خطرپذیری مکان‌های پر خطر، اندیشیدن تمهیدات لازم قبل از وقوع حوادث طبیعی و برگزاری رزمایش‌های آمادگی، گفت: تلفیق مدیریت دانش و تجربه در مدیریت حوادث طبیعی بسیار موثر است.
فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: باید به دنبال فرهنگ سازی و افزایش آگاهی‌های عمومی و گسترش فرهنگ ایمنی در مواجهه و مقابله با خطرات باشیم و در این زمینه ارتقای دانش مدیریت بحران در عموم مردم امری ضروری است.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سه =