شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۸:۰۷:۴۵

ورود جوانان مؤمن انقلابی به عرصه‌های مدیریتی شهرضا

فرماندار شهرضا گفت: باید تحول مدیریتی در سطح کشور، استان و شهرستان انجام شود، رویکرد دولت جدید یک رویکرد بسترسازی برای ورود جوانان مؤمن انقلابی در عرصه‌های مدیریتی است، این رویکرد را رهبر معظم انقلاب از چند سال پیش مطالبه کردند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، سید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در نشست […]

فرماندار شهرضا گفت: باید تحول مدیریتی در سطح کشور، استان و شهرستان انجام شود، رویکرد دولت جدید یک رویکرد بسترسازی برای ورود جوانان مؤمن انقلابی در عرصه‌های مدیریتی است، این رویکرد را رهبر معظم انقلاب از چند سال پیش مطالبه کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، سید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان با تأکید بر اینکه مزار شهدای گمنام شهرضا در کنار مصلی باید از این وضعیت خارج و ساماندهی شود، اظهار داشت: طرح های مختلفی برای مصلی و مزار شهدای گمنام ارائه شده است و نخبگان برای طرحها ارائه نظر نمایند.
وی با بیان اینکه حرمت این شهدای عزیز باید حفظ شود و مرکزی برای تجمع فرزندان انقلاب شود، افزود: قرارگاه فرهنگی شهرضا تشکیل شد تا اولویت‌های فرهنگی سنجیده شود و یک هم‌افزایی برای برنامه‌های فرهنگی ایجاد شود و چندین برنامه فرهنگی ممتاز در طول سال برای شهرستان در نظر گرفته شود.
فرماندار شهرضا با اشاره به تغییرات مدیریتی در سطح شهرستان عنوان کرد: باید تحول مدیریتی در سطح کشور، استان و شهرستان انجام شود، رویکرد دولت جدید یک رویکرد بسترسازی برای ورود جوانان مؤمن انقلابی در عرصه‌های مدیریتی است، این رویکرد را رهبر معظم انقلاب از چند سال پیش مطالبه کردند.
وی با اشاره به اینکه مردم خواهان تحول در بخش‌های مدیریتی در شهرستان شهرضا هستند، تصریح کرد: باید عرصه ورود جوانان به عرصه مدیریتی فراهم شود، مدیران باید کارآمد و متعهد باشند.
جعفری با بیان اینکه ۱۳۵۷ میلیارد تومان در یکسال گذشته در پروژه های شهرستان شهرضا در قالب ۱۰۶ پروژه هزینه شده است، بیان کرد: اقدامات خوبی در سطح شهر از دهه فجر سال گذشته تا امسال انجام شده است،
فرماندار شهرضا با بیان اینکه کار رسانه یک جهاد تبیین است، افزود: امروز جهاد تبیین در راستای امیدآفرینی در جامعه نیاز است، جامعه نیازمند امید است، شعاری که در گذشته داده شد اما خلاف آن عمل شد، امید را به مذاکره با بیگانه گره زدند و نتیجه آن شد که میبینیم.
وی با بیان اینکه شأن رسانه و خبرنگار نقادی است اما باید یک پیوست امیدآفرینی در هر نقد نیز باشد، ادامه داد: اراده و توانایی و دانایی باید برای حل مشکلات به کار گرفته شود، بعضی از مشکلات نیاز به پیش مقدمه و طی کردن مراحلی دارد.
جعفری با بیان اینکه باید اختیارات را به استان و شهرستان‌ها داد تا در هر حوزه‌ای بتوانند بر اساس وضعیت شهرستان خود تصمیم‌گیری کنند، بیان کرد: هیچ فاصله ای بین مسؤولان شهرستان و رسانه‌ها و عدم تعامل نباید وجود داشته باشد، در شرایط کنونی کشور وظیفه داریم اورژانسی وضعیت را بازسازی کنیم.
فرماندار شهرضا با اشاره به موضوع آب شهرضا گفت: آب یک موضوع دارای اولویت کشوری، استانی و شهرستانی است و چندین مشکل از این نظر در شهرضا وجود دارد، نخست اینکه جدول منابع و مصارف در شهرستان مشخص نیست، در حوزه مصارف فقر اطلاعات داریم، باید مشخص شود چند درصد سهم شرب، دام، فضای سبز و محیط زیست، صنعت و کشاورزی است تا بتوان در راستای افزایش بهره وری و صرفه جویی اقدام نمود.
وی با تأکید بر اینکه کیفیت و کمیت آب بسیار مهم است، اضافه کرد: منابع آب شهرضا تنها متکی به چاه‌های آب است، چندین طرح برای انتقال آب به شهرضا وجود دارد و باید یک برنامه بلندمدت داشته باشیم تا آب پایدار برای شهرضا مشخص شود.
جعفری ادامه داد: تعداد چاه‌های غیرمجاز شهرستان زیاد است، چاه‌های مجاز هم بخش عمده‌ای از آن کنتور هوشمند ندارند، بخشی از مشکل آب هم مربوط به پرت بالای آب است، شبکه خطوط آبرسانی شهرستان فرسوده و قدیمی است و باید اصلاح شود.
فرماندار شهرضا با انتقاد از عدم سرمایه‌گذاری در صنعت پساب شهرضا، افزود: ۴۸ درصد از فاضلاب شهرضا تاکنون تکمیل شده است، باید تلاش کنیم در چند سال آینده باقی مانده را تکمیل کنیم، شهرداری و صنعت از مشتریان پساب هستند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان شهرضا طرح تفصیلی است، عنوان کرد: بیش از ۷۵ نقطه از اطراف شهر ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفت، زمین در برخی مناطق حاشیه‌ای با قیمت شهر یکسان است، حاشیه ای که خارج از محدوده است و خدمات دولت ندارد، این اتفاق نشان می‌دهد اشتباهاتی در گذشته وجود داشته است.
جعفری با بیان اینکه بافت فرسوده شهر باید در طرح تفصیلی دیده شود، گفت: در طرح جهش تولید مسکن باید اولویت با احیای بافت فرسوده باشد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پنج =