پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۴۲:۳۹

قرارگاه فرهنگی شهرضا با هدف هم افزائی نهادها و نخبگان فرهنگی تشکیل شد.

قرارگاه فرهنگی شهرضا با هدف هم افزائی نهادها و نخبگان فرهنگی تشکیل شد. قرارگاه فرهنگی شهرضا با هدف ساماندهی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود با حضور نمایندگان فرهنگی ادارات و فعالان فرهنگی تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در اولین جلسه […]

قرارگاه فرهنگی شهرضا با هدف هم افزائی نهادها و نخبگان فرهنگی تشکیل شد.

قرارگاه فرهنگی شهرضا با هدف ساماندهی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود با حضور نمایندگان فرهنگی ادارات و فعالان فرهنگی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در اولین جلسه قرارگاه فرهنگی اظهار داشت: ایستادگی، مقاومت و صبر انقلابی که امروز ملت دارند حاصل درایت‌ها و راهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب وایستادگی مردم عزیز در برابر تهاجم دشمن است.
دکتر جعفری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از واژه جهاد ترکیبی استفاده کردند گفت در مقابل جنگ ترکیبی دشمن باید یک جهاد ترکیبی انجام داد، امروز دولتی روی کار آمده است که خود را ملزم به اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و رفع دغدغه های ایشان می‌داند.
فرماندار شهرضا با بیان اینکه همچنان نیازمند آتش به اختیار و جهاد تبیین هستیم و باید ادامه دهیم، بیان کرد: امروز دولت، مردم و نهادهای حاکمیتی رویکرد انقلابی به خود گرفتند، لذا باید رویکرد تحول آفرینی در جامعه اتفاق بیفتد.
وی با بیان اینکه امروز نیازمند هم افزایی نیروهای انقلابی و کسانی که دغدغه فرهنگی دارند، هستیم، عنوان کرد: اگر هم افزایی نباشد بسیاری از کارهای فرهنگی به نتیجه نمی رسد، امروز باید میدان نبرد را تشخیص دهیم و دوست و دشمن واقعی را بشناسیم وگرنه به دنبال تلاش دشمن در جنگ نرم و جنگ های ادراکی جای جلاد و شهید را عوض می کنند.
دکتر جعفری با بیان اینکه در میدان نبرد نیازمند یک استراتژی هستیم، ادامه داد: در شهرستان شهرضا نیازمند کارهای زودبازده فرهنگی هستیم در محله، خیابان، مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها و مناطق کم برخوردار باید کارهای فرهنگی موفق انجام دهیم.
فرماندار شهرضا با تأکید بر اینکه امروز دوره عمل است، گفت: اگر کسی طرح فرهنگی دارد باید به میدان بیاید، باید افرادی که کارآمد و زیربنای عمیق فکری دارند، بستر را برای ورود آنها به عرصه‌های مدیریتی و فرهنگی فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه باید همه کسانی که کار فرهنگی انجام می‌دهند در این قرارگاه گرد هم جمع شوند، تصریح کرد: باید نشاط اجتماعی در شهر داشته باشیم، جریانات فرهنگی باید نظام مسائل فرهنگی شهرضا را تدوین کنند، باید ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرضا احصاء شود و در مقابل راهکار برای آن ارائه داد و کارهای فرهنگی برای رفع آسیب‌های اجتماعی ارائه شود.
فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: باید ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های فرهنگی به کار گرفته شود، اعتبارات خوبی در شهرداری‌ها برای کارهای فرهنگی است که باید هدفمند و هوشمند هزینه شود، همه دستگاه‌های فرهنگی باید در خدمت قرارگاه فرهنگی باشند.
دکتر جعفری از تمام نخبگان فرهنگی، سازمان های مردم نهاد و جوانان مؤمن و انقلابی جهت ارائه طرح ها و برنامه های خود به قرارگاه فرهنگی شهرستان دعوت بعمل آورد و افزود: بدون تردید با حضور همه ظرفیت های فرهنگی، ادارات و نخبگان عزیز می توان در راستای جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی کارهای ارزنده و تأثیرگزاری انجام داد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نوزده =