جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۳:۵۷:۲۷

آئین کلنگ زنی از طرح های عمرانی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با حضور دکتر جعفری فرماندار، سرکار خانم محمودی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جناب سرهنگ کاظمزاد فرمانده نیروی انتظامی و برخی مسوولین شهرستان مراسم کلنگ زنی از طرح های عمرانی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا برگزار گردید. […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با حضور دکتر جعفری فرماندار، سرکار خانم محمودی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جناب سرهنگ کاظمزاد فرمانده نیروی انتظامی و برخی مسوولین شهرستان مراسم کلنگ زنی از طرح های عمرانی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا برگزار گردید.

فاز اول این طرح ها احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی با زیربنای ۱۴۵۴مترمربع در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیار ریال می باشد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 4 =