شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۴۰:۲۳

گزارش تصویری از افتتاحیه ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی شهرک صنعتی رازی شهرستان شهرضا

افتتاح ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی شهرک صنعتی رازی /شهرک رازی شهرضا به یک شهرک ایمن تبدیل می‌شود به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور دکتر نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، دکتر جعفری فرماندار شهرستان شهرضا، دکتر بگی مدیر عامل […]

افتتاح ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی شهرک صنعتی رازی /شهرک رازی شهرضا به یک شهرک ایمن تبدیل می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور دکتر نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، دکتر جعفری فرماندار شهرستان شهرضا، دکتر بگی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و برخی مسوولین استانی و شهرستانی ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی شهرک صنعتی رازی افتتاح شد.

محمدجواد بگی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان اصفهان در مراسم افتتاح ساختمان اداری، آشیانه و محوطه‌سازی آتش‌نشانی شماره ۲ شهرک رازی شهرضا گفت: ساختمان شماره ۲ آتش‌نشانی شهرک رازی با توجه به اینکه شهرک رازی یکی از شهرک‌های خطرپذیر با سطح بسیار بالا به دلیل استقرار صنایع شیمیایی ،تبدیلات گازی و پتروشیمی است ساخته شد.

وی افزود: در فاز یک، یک ساختمان با ۳ دستگاه اطفا مستقر شد و به دلیل بعد مسافت با فاز۳ ساختمان شماره ۲ با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان ساخته شد، ۲ دستگاه ماشین آتش‌نشانی امسال و سال آینده اختصاص داده می‌شود.

بگی اضافه کرد: شهرک رازی شهرضا به عنوان یک شهرک صنعتی در کشور از لحاظ تعداد ماشین آتش‌نشانی با توجه به اینکه حدود ۱۰ دستگاه داخلی نیز واحدهای پر خطر دارند، به عنوان یکی از شهرک‌های کاملاً ایمن نامگذاری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان اصفهان تصریح کرد:  امروز همزمان با این پروژه، پروژه خط انتقال پساب استحصالی تصفیه‌خانه و احداث مخزن اصلی شهرک با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی با اشاره به توسعه ۵۱ هکتاری شهرک صنعتی اسفرجان گفت: زیرساخت‌های این شهرک در حال انجام است و مبلغی در حدود ۱۷ میلیارد تومان برای شبکه آب و برق و محوطه‌سازی پیمان‌های آن بسته شده است و برای برق این شهرک پست‌های اختصاصی قبل از عید عملیاتی می‌شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =