چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۶:۴۵:۴۱

رفع موانع تولید اولویت نخست در جهاد اقتصادی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا،سید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در بازدید از شرکت آریا لبن با اشاره به ظرفیت های ویژه اقتصادی شهرستان گفت: رفع موانع تولید اولویت نخست در جهاد اقتصادی است. وی افزود: واحدهای فعال شهرک صنعتی رازی ظرفیت خوبی برای اشتغال و صادرات ایجاد خواهند کرد. فرماندار شهرضا همچنین درخصوص […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا،سید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در بازدید از شرکت آریا لبن با اشاره به ظرفیت های ویژه اقتصادی شهرستان گفت: رفع موانع تولید اولویت نخست در جهاد اقتصادی است.
وی افزود: واحدهای فعال شهرک صنعتی رازی ظرفیت خوبی برای اشتغال و صادرات ایجاد خواهند کرد.
فرماندار شهرضا همچنین درخصوص تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش شرکت ها گفت مقرر شده به صورت متمرکز با همکاری سازمان صمت استان در این خصوص اقدام گردد و به شرکت هایی که ظرفیت صادراتی دارند نگاه ویژه ای در این زمینه داشته باشیم. عوارض صادرات یکی از مشکلات این شرکت ها است که باید به صورت منطقی و در راستای تسهیل صادرات کاهش پیدا کرده تا در بازار منطقه ای سودآوری بوده و توجیه اقتصادی داشته باشد.
دکتر جعفری در بخش دیگری از صحبت های خود درخصوص پیگیری و حل مشکلات دامداران گفت: پیرو سفر استاندار محترم به شهرستان توسط ایشان مکاتبه‌ای با وزیر محترم جهاد کشاورزی برای مشکلات دامداران و شرکت‌های تولید محصولات لبنی انجام شده و پیگیری های لازم نیز صورت گرفته است.
وی گفت: این شرکت در تولید محصولات لبنی پیشران بوده و در سطح استان یک بنگاه اقتصادی با ارزش است و بخش قابل توجهی از شیر تولیدی دامداران شهرستان وحتی سایر شهرستان های دیگر استان را این شرکت خریداری می نماید.
فرماندار شهرضا با بیان اینکه برندسازی در این صنعت بسیار مهم است، گفت: به نظر می رسد یکی از کارهای مهم این شرکت نیز برندسازی است و: باید بخش هایی فعال داشته باشد و آریالبن به سایر کشورها معرفی شود.
در این بازدید همچنین سایر مشکلات شرکت بررسی و درخصوص حل آن تبادل نظر شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 1 =