چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۳۵:۱۷

بازدید فرماندار شهرضا از مرکز توانبخشی شهید مدرس

بازدید فرماندار شهرضا از مرکز توانبخشی شهید مدرس به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر جعفری فرماندار شهرضا از بخش های مختلف مرکز توانبخشی شهید مدرس بازدید نمود. در این بازدید مسئولین مرکز گزارشی درخصوص بخش های مختلف و مسائل و مشکلات ارائه نمودند. این مرکز دارای ۵ بخش میباشد که افراد بر اساس […]

بازدید فرماندار شهرضا از مرکز توانبخشی شهید مدرس
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر جعفری فرماندار شهرضا از بخش های مختلف مرکز توانبخشی شهید مدرس بازدید نمود.
در این بازدید مسئولین مرکز گزارشی درخصوص بخش های مختلف و مسائل و مشکلات ارائه نمودند.
این مرکز دارای ۵ بخش میباشد که افراد بر اساس بهره هوشی طبقه بندی شده و در هر بخش٣٠ الی ۴۰ توانخواه با حضور کادر پرستاری به صورت شیفتهای ١٢ الی ٢۴ساعته مراقبت و نگهداری میشوند.
در کارگاه های حرفه آموزی صدف و آوا به صورت روزانه تعدادی از توانخواهان زیر نظر اساتید و مربیان مجرب، آموزش و مهارتهای لازم را کسب میکنند.
شایان ذکر است این توانخواهان با توجه به اینکه والدین شرایط نگهداری را نداشته و یا معلول دیگری در خانه دارند توسط سازمان بهزیستی پذیرش و به مرکز توانبخشی معرفی می شوند.
کلیه هزینه های مددجویان به صورت یارانه ای توسط سازمان بهزیستی برای هر مددجو تأمین می شود و بخش عمده هزینه ها به صورت مشارکتهای مردمی و کمک خیرین تأمین می گردد.
از جمله فعالیتها و افتخارات این مرکز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
*برپایی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری ایران و نیجریه
*برپایی نمایشگاه صنایع دستی صلح زمین واقع در هتل پارسیان تهران
*حضور در جشنواره ملی همام
*برپایی نمایشگاه در کاخ موزه ی سعد آباد
*حضور در جشنواره بین المللی راهی به سوی موفقیت در کشور اوکراین
*حضور در جشنواره بین المللی امید آفرین تئاتر معلولین
*حضور در جشنواره بین المللی مبارک یونیما
و…

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =