جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۱۵:۱۲

زنان انقلابی پیشگام جهاد تبیین در گام دوم انقلاب

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر جعفری سرپرست فرمانداری در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تکریم از مادران و همسران شهدا عزیز با تقدیر از زحمات خانواده های معزز شهدا که نقش بسازیی در تبیین راه شهدا در جامعه را داشته اند گفت: در طول تاریخ تربیت کنندگان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر جعفری سرپرست فرمانداری در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تکریم از مادران و همسران شهدا عزیز با تقدیر از زحمات خانواده های معزز شهدا که نقش بسازیی در تبیین راه شهدا در جامعه را داشته اند گفت: در طول تاریخ تربیت کنندگان نسل های جوان برعهده مادران و زنان می باشد. زنان نقش مهمی در تربیت دینی و انقلابی جوانان در جامعه را دارند.
دکتر جعفری با بیان اینکه در نهضت انقلاب اسلامی بانوان نقش مؤثری داشتند و اوج تبلور و حضور زنان در عرصه های اجتماعی، سیاسی و… در دوران دفاع مقدس بود، افزود: انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس درگیر یک جنگ تمام عیار شد و مجاهدت تک تک آحاد جامعه به ویژه زنان که با حضور خود در پشتیبانی و امداد رسانی جنگ را با یک الگوی موفق مردمی تحت عنوان بسیج و به فرماندهی حضرت امام خمینی(ره) در برابر دشمنان انقلاب تبدیل نمودند.

وی با اشاره به اینکه هیچ نهادی در جامعه مانند خانواده و در کانون خانواده نقش ارزنده مادران در امر تربیت فرزندان جامعه نمی باشد، گفت: دوران دفاع مقدس نمونه ای روشن از نقش ارزنده مادران در تربیت فرزندان خود بود که با تقدیم جوانان خود انقلاب اسلامی را در نبرد حق علیه باطل یاری رساندند.

دکتر جعفری با بیان اینکه در سال های اخیر انتقال خاطرات و تجربه های دوران دفاع مقدس در قالب های مختلف فیلم، موسیقی، نویسندگی و… سرعت گرفته است، افزود: در جهاد فرهنگی نیز طی این ۴۰ سال زنان نقش برجسته ای داشته اند و در ادامه نیز خانواده های معزز شهدا، همسران شهدا و مادران شهدا نیز در این حوزه فرهنگی پیشگام بوده اند.

وی افزود: رسالت خانواده های محترم شهدا امروزه حفظ گنجینه یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس و ارزش های انقلاب اسلامی است که در معرض تهدیدات مختلفی از سوی دشمنان می باشد که هدف اصلی آنان‌ تخریب فرهنگ دینی و فرهنگ انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه بانوان است.

سرپرست فرمانداری شهرضا با اشاره به اینکه شهدای عزیز در دوران دفاع مقدس هر کدام سرمایه های گرانبهای کشور بودند که با ایثارگری و از خودگذشتگی از جان خود هشت سال علیه دشمن ایستادگی کردند، گفت: شهدا هنوز در بزنگاه های سیاسی، اجتماعی و… دست حاکمیت را میگیرند و باعث وحدت انسجام، شور و نشاط اجتماعی را در بین همه آحاد جامعه می شوند.

دکتر جعفری با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی جهاد فرهنگی در قانون جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی قرار دارد، افزود: امروزه عرصه جنگ به گونه ای دیگر از سوی دشمنان برنامه ریزی شده است که جوانان مؤمن و انقلابی با توکل برخدا و پیروی از منویات امام خامنه ای و الگو گرفتن از شهدا در مقابل اینگونه جنگ ها پیروز و سربلند خواهند شد و در این راستا زنان و بانوان انقلابی بویژه خانواده معزز شهدا همچون گذشته پیشگام جهاد تبیین در گام دوم انقلاب خواهند بود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 19 =