جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۴:۰۹:۰۰

بازدید میدانی دکتر جعفری سرپرست فرمانداری از شرکت کشاورزی فجر واقع در دشت مهیار شهرستان شهرضا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر جعفری سرپرست فرمانداری به اتفاق مهندس صفرپور مدیریت جهادکشاورزی و کارشناسان فرمانداری و جهادکشاورزی از شرکت فجر اصفهان وابسته به بنیاد مستضعفان و جانبازان واقع در دشت مهیار شهرضا بازدید و مسائل و مشکلات این شرکت را از نزدیک بررسی نمودند. در این شرکت انواع نهال های […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر جعفری سرپرست فرمانداری به اتفاق مهندس صفرپور مدیریت جهادکشاورزی و کارشناسان فرمانداری و جهادکشاورزی از شرکت فجر اصفهان وابسته به بنیاد مستضعفان و جانبازان واقع در دشت مهیار شهرضا بازدید و مسائل و مشکلات این شرکت را از نزدیک بررسی نمودند.

در این شرکت انواع نهال های میوه دانه دار و هسته دار عاری از ویروس تولید می شود که دارای لیبل(شناسه) آبی می باشد.
همچنین یک واحد گلخانه اسکرین هاس به منظور نگهداری نهال های پایه بیسیک احداث گردیده است.
باغ مادری انواع درختان میوه دانه دار و هسته دار که به منظور تأمین پیوندک سالم و عاری از ویروس جهت نهالستان های سراسر کشور احداث گردیده است.
در این بازدید دکتر جعفری ضمن تقدیر از زحمات بعمل آمده خواستار انجام کار پژوهشی در خصوص سایر رقوم بویژه اصلاح نهال انار با توجه به آفت کرم گلوگاه و خسارت زیادی که به اقتصاد باغداران شهرستان وارد می‌کند گردید.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =