سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
۱۳:۴۸:۳۹

تنها در چندماه اخیر ۹ اَبَر پروژه عظیم با ابعادی ملی و فرا منطقه ای در استان اصفهان شناسایی و در حال پیگیری شدن است

کمیسیون سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت اتاق بازرگانی اصفهان با حضور نقش – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان – و سایر اعضا و مدعوین در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار گردید. در این نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، ضمن تقدیر از حضور حاضرین با بیان اینکه ۹ کلان پروژه در استان اصفهان شناسایی شده […]

کمیسیون سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت اتاق بازرگانی اصفهان با حضور نقش – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان – و سایر اعضا و مدعوین در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار گردید.

در این نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، ضمن تقدیر از حضور حاضرین با بیان اینکه ۹ کلان پروژه در استان اصفهان شناسایی شده که نیازمند پیگیری است، افزود: استانداری در حال بررسی موانع اجرایی شدن پیشران‌های اقتصادی استان مانند بندرخشک، شهرک پوشاک و طلا و مناطق ویژه اقتصادی بوده و ضرب العجلی نیز برای سرمایه گذاران و سهام داران این پروژه‌ها در نظر گرفته شده می باشد.

وی از تصویب مجوز منطقه ویژه اقتصادی شهرضا، در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در آینده ای نزدیک خبرداد و تاکید کرد راه اندازی منطقه اقتصادی شرق در اولویت برنامه های راهبردی و جامع نگر استانداری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، همچنین دهکده لجستیک را از دیگر اولویت‌های مهم استان دانست و افزود: راه اندازی فاز اول این پروژه با مجوز پایانه واردات و صادرات در حال حاضر امکان‌پذیر است.

وی ایجاد عزم جدی و پیگیری مستمر حاکمیت و بخش خصوصی را ضامن اجرای پروژه‌های پیشران استان برشمرد و گفت: در خصوص پروژه شهرک طلا اولویت استانداری اجرای این پروژه توسط بخش خصوصی است ولی در صورت عدم استقبال بخش خصوصی این شهرک توسط شرکت شهرک‌‌های صنعتی اجرایی خواهد شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =