پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۵:۰۷:۲۸

تأمین آب شرب مهم‌ترین اولویت شهرستان شهرضا است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، سید امیر جعفری، سرپرست فرمانداری شهرضا در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه حضور میدانی مدیران ارشد در بین مردم سبب می‌شود که از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شوند، اظهار داشت: به شکرانه دولت انقلابی این فضا پیش از پیش فراهم شده است. وی با […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، سید امیر جعفری، سرپرست فرمانداری شهرضا در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه حضور میدانی مدیران ارشد در بین مردم سبب می‌شود که از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شوند، اظهار داشت: به شکرانه دولت انقلابی این فضا پیش از پیش فراهم شده است.
وی با بیان اینکه استاندار اصفهان با حضور در ستاد تسهیل در شهرک صنعتی رازی شهرضا بی‌واسطه در بین صنعتگران حضور پیدا کردند و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شد، افزود: بیش از ۱۰۰ سال از استقرار نهاد حاکمیتی در شهرضا می‌گذرد، این شهرستان یکی از شهرستان‌های قدیمی در استان است و در گذشته محور چند شهرستان دیگر استان بوده است.
جعفری با بیان اینکه بزرگترین مشکل شهرستان شهرضا تأمین آب است، گفت: باید آب سالم و با کیفیت را در اختیار همه مردم قرار دهیم، منابع آب شهرضا متکی به چاه‌های حفر شده است که در یک دهه خشکسالی تعدادی از آن ها خشک شده است؛ در سال‌های اخیر کمیت و کیفیت آب شهرضا دستخوش تغییر شده و با افت شدید روبرو شده است و یکی از دغدغه های اصلی مردم نبود آب با کیفیت است.
سرپرست فرمانداری شهرضا با تأکید بر اینکه شهرک صنعتی رازی شهرضا یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های شیمیایی کشور است، بیان کرد: در سال‌های اخیر صنعتگران با مشکلات نقدینگی، سرمایه در گردش و تأمین زیرساخت‌ها روبه رو شده‌اند.
وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی شهرضا با پیگیری استانداری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری شهرستان در آستانه راه‌اندازی است، عنوان کرد: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی نشان دهنده ظرفیت خوب شهرضا در بخش صنعت است.
جعفری با بیان اینکه شهرضا یک شهرستان زنده و پویا است و در عین حال مهاجرنشین و مهاجرپذیر است، گفت: قرار گرفتن شهرضا در شاهراه شمال به جنوب کشور این شهرستان را به یک شهرستان مهاجرپذیر تبدیل کرده است که آسیب هایی نیز به دنبال دارد و سبب شده در حاشیه شهر مراکز تجمعی شکل بگیرد و بر این اساس باید ساماندهی شود تا امکان توزیع امکانات به صورت عادلانه فراهم شود.
سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز بسیاری در اطراف شهرضا شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: شهرضا قطب گلخانه‌ها، کشاورزی و دامداری در جنوب استان است، کشاورزان و دامداران به خاطر نهاده‌های دامی با مشکل روبه رو هستند و نیاز به حمایت روز افزون دارند تا موج گرانی ناشی از نهاده های دامی به آن‌ها فشار نیاورد.
وی با بیان اینکه شهرستان شهرضا در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بسیار فعال است، ادامه داد: تکمیل پروژه ۶ خطه کردن محور شهرضا به اصفهان بسیار ضروری است و با مساعدت دستگاه های استانی و پیگیری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی کارهای خوبی در این محور انجام شده است و باید تسریع شود.
جعفری با بیان اینکه چند زیرگذر در محور شهرضا به اصفهان در حال تکمیل است، خاطرنشان کرد: ۶ خطه کردن محور شهرضا به اصفهان اصلی‌ترین موضوع حوزه راهداری شهرضا است و زیبنده نیست هر هفته در این محور تصادفات منجر به فوت داشته باشیم.
سرپرست فرمانداری شهرضا خاطرنشان کرد: تشکیل منطقه ویژه اقتصادی و شیمی پارک لزوم سرمایه‌گذاری در پساب فاضلاب برای تامین آب این مناطق صنعتی را بیشتر کرده است.
وی با بیان اینکه هدر روی آب در شبکه محلی شهرضا زیاد است و نیاز به ساماندهی دارد، بیان کرد: باید با چاه‌های غیرمجاز برخورد کرد و کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب مجاز نصب شود و از پساب فاضلاب استفاده بهینه کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲

سند تک برگ ۴ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرضا صادر شد

۱۵ مهر ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + دوازده =