پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۴۶:۳۸

ممنوعیت حضور دانش‌آموزان با علامت سرماخوردگی در مدارس شهرضا

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: در صورت بروز علایم عمومی سرماخوردگی، حتی در صورت منفی بودن تست کرونای دانش‌آموز و عدم تزریق واکسن از حضور آن‌ها در مدرسه تا رفع کامل علایم بیماری و گواهی پزشک معتمد ممانعت به عمل آید. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، سید امیر جعفری، سرپرست فرمانداری شهرضا در جلسه ستاد […]

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: در صورت بروز علایم عمومی سرماخوردگی، حتی در صورت منفی بودن تست کرونای دانش‌آموز و عدم تزریق واکسن از حضور آن‌ها در مدرسه تا رفع کامل علایم بیماری و گواهی پزشک معتمد ممانعت به عمل آید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، سید امیر جعفری، سرپرست فرمانداری شهرضا در جلسه ستاد کرونا شهرضا با تقدیر از بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: در جهان مبتلایان به کرونا ۴ و ۵ رقمی است و در ایران ۳ رقمی شده و فوت بر اثر کرونا بسیار کاهش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه در سه هفته گذشته تنها یک مورد فوتی در شهرضا بر اثر کرونا داشته‌ایم، افزود: این مورد نباید سبب عادی‌انگاری مردم شود.
وی در ادامه گفت: در ستاد کرونای استان مصوب شده با توجه به احتمال گسترش سویه اُمیکرون، در مدارس در صورت بروز علایم عمومی سرماخوردگی، حتی در صورت منفی بودن تست کرونای دانش‌آموز و عدم تزریق واکسن از حضور آن‌ها در مدرسه تا رفع کامل علایم بیماری و گواهی پزشک معتمد ممانعت به عمل آید؛ در ستاد استان این مصوبه اجرا شده و در شهرضا هم اجرا شود.
سرپرست فرمانداری شهرضا با تأکید بر اینکه رانندگان حمل و نقل درون و برون شهری باید نسبت به تزریق واکسن اقدام کرده باشند، افزود: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ادارات دولتی باید انجام شود و تدابیر لازم برای اقشار آسیب‌پذیری که در طول دو سال گذشته از کرونا آسیب دیده‌اند، اندیشیده شود؛ وضعیت اقتصادی تاب‌آوری مردم را پایین آورده است.
وی با تأکید بر ساماندهی وضعیت بازار و جمعه بازار شهرضا عنوان کرد: اوقاف باید نسبت به ساماندهی جمعه بازار با همکاری شهرداری، راهور، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت اقدام کند و به متخلفان اخطار داده شود، فروش هر گونه مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی در جمعه بازار ممنوع است؛ سلامت جامعه با هیچ چیز قابل تعویض نیست و در اولویت قرار دارد.
جعفری با تأکید بر اینکه دز سوم واکسن در امیکرون بسیار مهم است و مردم باید آن را مهم بدانند، خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ درصد در شهرضا واکسن نزده‌اند و باید از محدویت‌های طرح هوشمند مدیریت کرونا برای مدیریت مقابله با این بیماری استفاده کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =