پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۴۸:۰۲

شهدا راه خود را با بصیرت کامل و آگاهی وافر انتخاب کردند.

دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه در ادامه دیدار خود از شهرستان شهرضا با حضور در بیت شهید ارتشی مدافع حرم «شهید محمد مرادی» ضمن تجلیل از مقام شامخ آن شهید سرافراز پس از قرائت فرازی از وصیت نامه منیع آن شهید و تجلیل از خانواده معظم او، تصریح نمود: مجاهدت در راه اسلام، […]

دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه در ادامه دیدار خود از شهرستان شهرضا با حضور در بیت شهید ارتشی مدافع حرم «شهید محمد مرادی» ضمن تجلیل از مقام شامخ آن شهید سرافراز پس از قرائت فرازی از وصیت نامه منیع آن شهید و تجلیل از خانواده معظم او، تصریح نمود: مجاهدت در راه اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از حریم مطهر حرم اهل البیت (ع) یک افتخار و عزت ربانی است. یک نشانه است تا همگان بیاد داشته باشند هرکجا مظلومی دست نیاز به سمت ما بلند کرد وظیفه شرعی و دینی ما حکم می نماید که دست او را به گرمی بفشاریم و او را حمایت نماییم. شهدای مدافع حرم دلاورانی، بی باک و خاکسار بودند که نشان دادند، ایرانی هرگز اجازه نمی دهد هیچ چشم ناپاک و دست پلیدی به حریم حرم اهل البیت اشاره نماید.

⚪ دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، دکتر جعفری سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا و هیات همراه در ادامه با حضور در شهرستان شهرضا، از بیت سردار شهید «سید جمال طباطبایی» از شهدای جانباز دفاع مقدس، دیدار کردند و ضمن تجلیل از مقام شامخ آن شهید سربلند و تجلیل از صبر و استقامت خانواده معظم آن همنشین افلاکیان، تصریح نمود: شهادت گذرگاهی است که شهید با کثرت معرفت و بینش متعالی دست به ابتیاعی بغایت سودآور می زند. چراکه فروشنده اوست و خریدار حضرت سبحانه تعالی است و چه نیکو تجارتی است این معامله و داد و ستد؛ که مخلوق آگاهانه و مشتاقانه عرضه نماید و خالق پذیرا باشد.

⚪ دکتر مرتضوی پس از گفتگو با خانواده شهیدان «محمد مرادی» و «سید جمال طباطبایی» نکاتی را جهت رفع دغدغه ها و مسائل بیوت محترم این شهدا به هیات همراه جهت رسیدگی و اعلام نتیجه به وی متذکر گردید.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 2 =