جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۳۹:۵۹

طرح جامع مدیریت بحران در راه‌آهن در حوزه شهرضا تدوین خواهد شد

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: به دلیل خطرات ناشی از فرونشست سرعت قطارها در مسیر مهیار کاهش پیدا خواهد کرد و ضرورت دارد نسبت به تهیه طرح جامع مدیریت بحران راه آهن در حیطه شهرستان اقدام گردد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، سید امیر جعفری، سرپرست فرمانداری شهرضا در مانور روز ۵ دی ماه […]

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: به دلیل خطرات ناشی از فرونشست سرعت قطارها در مسیر مهیار کاهش پیدا خواهد کرد و ضرورت دارد نسبت به تهیه طرح جامع مدیریت بحران راه آهن در حیطه شهرستان اقدام گردد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، سید امیر جعفری، سرپرست فرمانداری شهرضا در مانور روز ۵ دی ماه به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی اظهار داشت: پد بالگرد در شهرک صنعتی رازی جانمایی و مقدمان آن فراهم شده است و اجرای این طرح برای پوشش حوادث درشهرستان بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه صنعت حمل و نقل به ویژه در حوزه ریلی بسیار مهم است، افزود: حمل و نقل ریلی یکی از حوزه های پیش ران اقتصادی با هدف جابجایی مسافر، بار و کالا در کشور است که اهمیت بسیار زیادی در استمرار خدمات ضروری در کشور بر عهده دارد.

جعفری گفت: با توجه به اهمیت خط ریلی ضرورت دارد نسبت به شناسایی طیف تهدیدات از تهدیدات طبیعی تا تهدیدات انسانی باید شناسایی و طرح جامع برای افزایش حفاظت و امنیت خطوط ریلی تدوین شود.

سرپرست فرمانداری شهرضا بیان کرد: با توجه به اینکه هدف گذاری کشور در مسیری است که در یک دهه آینده از ترانزیت و حمل و نقل بیشتر استفاده خواهد شد ضرورت دارد نسبت به ارتقاء سطح ایمنی و استاندارد در خطوط ریلی و جاده ای اقدام گردد.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های حمل و نقل به ویژه ریلی برای مدیریت بحران در مواقع حوادث باید پیش‌بینی شود، ادامه داد: دستگاه های مسئول در مدیریت بحران با برگزاری رزمایش های مستمر باید آمادگی لازم برای مقابله با حوادث و مدیریت بحران را کسب نمایند.

جعفری با بیان اینکه در مسیر جاده ریلی راه‌آهن در مهیار فرونشست زمین اتفاق افتاده است، افزود: سرعت قطارها باید در مسیر مهیار به دلیل فرونشست زمین کاهش پیدا کند، این همکاری و آمادگی در شهرضا برای تهیه طرح جامع مدیریت بحران راه آهن در حیطه شهرستان شهرضا فراهم است.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 8 =