جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۰:۲۰:۴۵

مراسم بزرگداشت ۹ دی در شهرضا برگزار شد

حضور مردم در صحنه و نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در مقابله با توطئه بین المللی دشمن فتنه ۸۸ را خنثی کرد سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: آن چیزی که در کشور فتنه ۸۸ را خنثی کرد، حضور حماسی و مقتدرانه مردم در میدان با صبر و مقاومت تحت هدایت رهبر معظم انقلاب بود. به […]

حضور مردم در صحنه و نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در مقابله با توطئه بین المللی دشمن فتنه ۸۸ را خنثی کرد
سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: آن چیزی که در کشور فتنه ۸۸ را خنثی کرد، حضور حماسی و مقتدرانه مردم در میدان با صبر و مقاومت تحت هدایت رهبر معظم انقلاب بود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، سید امیر جعفری، سرپرست فرمانداری شهرضا در مراسم گرامی‌داشت ۹ دی ماه اظهار داشت: ۹ دی ماه یادآور حضور حماسی مردم و تجدید میثاق امت با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به ۱۳ دی ماه دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: دی ماه امسال در سراسر کشور عطرآگین پیکر مطهر شهدا است و باعث افتخار و خرسندی است که شهرستان شهرضا نیز میزبان ۲ تن از این شهدای عزیز است.
جعفری با بیان اینکه فتنه نقش مهمی در برنامه‌های نظام شیطانی و سلطه‌گر برای ایجاد اختلاف و به چالش کشیدن جامعه دینی و انقلابی دارد، گفت: فتنه یکی از ابزارهایی است که در جنگ نرم علیه یک کشور به کار گرفته می‌شود، در فضایی که تشخیص حق و باطل سخت می‌شود فتنه و فتنه‌گر عرصه جولان پیدا می‌کنند و فضارا برهم می‌زنند تا تشخیص حق و باطل بسیار دشوار شود.
سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه فرد بصیر کسی است که اسیر حیله‌های فتنه گران نشود و با بصیرت در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های فتنه‌گران مقابله و مقاومت کند، بیان کرد: مدیریت و مقابله با فتنه بسیار امر مهمی است که در فتنه سال ۸۸ دشمنان داخلی و خارجی از طریق جنگ نرم و با برنامه‌ریزی‌های مختلف، ۸ ماه تلاش کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران را متزلزل کنند که با درایت و هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و میثاق امت با ولایت دست فتنه‌گران کوتاه و اقدامات آن‌ها خنثی شد.
وی با بیان اینکه در روایات و احادیث مختلف به مردم مؤمن و متدین بارها تذکر داده شده که مراقب فتنه باشند، عنوان کرد: فتنه هر روز در یک رنگ و لباس جلوه‌های مختلفی خود را نشان می‌دهد و در دو دهه گذشته چندین موج فتنه در جهان پشت سر گذاشته شده است.
جعفری ادامه داد: فتنه۸۸ نه صرفأ یک فتنه تمام عیار بلکه یک کودتای بین المللی علیه انقلاب اسلامی وکشور بود که در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، دینی اتفاق داد که با هوشیاری مردم فهیم خنثی شد.
سرپرست فرمانداری شهرضا افزود: این روزها مشاهده می‌شود که در پوشش مطالبه‌گری و حق‌خواهی مردم، دشمن برای فتنه های جدید آماده می شود تا برنامه‌ریزی کند و به همین دلیل ما هر سال ۹ دی ماه را گرامی می‌داریم تا یادآور فتنه ۸۸ باشیم تا دوباره اسیر برنامه‌های فتنه گران و دشمنان انقلاب نشویم.
وی با بیان اینکه در سال ۸۸ یک انتخابات باشکوه با حضور ۴۰ میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد، گفت: در آن سال جمهوری اسلامی ایران از نظر سیاست، برنامه هسته‌ای، اقتصادی مقتدرانه پشتاز بود، به همین دلیل بدخواهان نظام چه در داخل و چه در خارج از کشور طاقت دیدن پیشرفت ایران را نداشتند، دائما در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد فتنه بودند.
جعفری با بیان اینکه نتیجه فتنه ۸۸ اوضاع بد اقتصادی امروزه مردم است، افزود: اگر کسی می خواهد مسببان اوضاع نابسمان اقتصادی این روزها را شناسائی کند باید ریشه ها را در فتنه ۸۸ جستجو نماید. فتنه داعش هم به نام تشکیل دولت اسلامی و دینی برخاست ولی خون بیگناه بسیاری از مسلمانان ریخته شد، از فتنه ۸۸ و فتنه داعش درس‌های زیادی را در محیط های ملی، منطقه ای و بین‌المللی می‌توان گرفت.
سرپرست فرمانداری شهرضا عنوان کرد: مهترین و اصلی‌ترین عامل پیروزی در برابر فتنه ۸۸ مدیریت، عزم قوی و اراده استوار رهبر معظم انقلاب بود که در خطبه‌های تاریخی نمازجمعه بیانات تأثیرگذاری برای خاموش شدن آتش فتنه گران بیان کردند و بر رعایت مر قانون اسرار ورزیدند.
وی با اشاره به اینکه دومین عامل پیروزی برابر فتنه ۸۸ مردمی کردن مقابله با فتنه بود، ادامه داد: مردم با حضور حماسی خود و با گوش دادن به رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب یک حماسه تاریخی کم نظیر آفریدند.
جعفری با تأکید بر اینکه بصیرت عامل سوم مقابله با فتنه است که افراد با شناخت دشمن می‌توانند در برابر هزاران فتنه مقاومت و ایستادگی کنند، خاطرنشان کرد: یکی از آسیب‌هایی که در فتنه ۸۸ متوجه جبهه انقلاب شد، ضعف مدیریت فضای مجازی بود و دشمن نهایت استفاده از فضای مجازی را در راستای تحریک عواطف و احساسات مردم انجام داد.
سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه امروز تمامی افراد جامعه برای خنثی‌سازی بحران‌ها در دنیای مجازی رسالت دارند و باید از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم، گفت: جهاد تبیین در فضای مجازی یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با آشوب و فتنه‌گری است.
وی با تأکید بر اینکه دشمن‌شناسی و آینده‌نگری یکی دیگر از عوامل خنثی‌سازی فتنه است و با شناسایی اهداف دشمنان می‌توان از آینده انقلاب و رشد و پویایی آن دفاع کرد، افزود: مردم باید هوشیار باشند و فریب تبلیغاتی ضد انقلاب در فضای مجازی را نخورند و با توجه به هشدارهای رهبر معظم انقلاب در این چند سال که متذکر شدند و به لطف خداوند جبهه انقلاب در عرصه فضای مجازی وجهاد تبیین نیزخیلی پیشرفت کرده و در برابر هجمه‌های فتنه مقابله کرده‌اند.
جعفری با اشاره به اینکه شهادت یکی از رموز خنثی‌سازی فتنه در جامعه است، خاطرنشان کرد: نقش بی بدیل فرمانده نیروی قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی در خنثی نمود فتنه داعش فراموش نمی‌کنیم. طنین خوش صدای حاج قاسم سلیمانی را که اعلام کرد، تا سه ماه دیگر پایان فتنه داعش و حکومت منحوس داعش در جهان خواهد بود که این وعده با جان فشانی‌های مدافعان حرم و فرماندهی و مجاهدت‌های سید شهدای جبهه مقاومت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی محقق شد و فتنه داعش نیز پایان یافت و این روش دفاع و مقابله با فتنه را در عرصه بین‌الملل به جهانیان نشان داد.
وی با بیان اینکه ریشه های هر دو فتنه ۸۸ و داعش راباید در طراحی های نظام سلطه جستجو کرد، افزود: سه علل استمرار میثاق با امام امت، هوشیاری مردم در مقابل فتنه گران و حضور حماسی مردم در میدان و همچنین درس آموزی از مکتب حاج قاسم سلیمانی بزرگترین رمز پیروزی در فتنه های آینده خواهد بود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =