جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۶:۳۳:۰۲

دریافت خدمات اجتماعی در شهرضا با سامانه امید

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: ارائه خدمات اداری، آموزشی، رفاهی، حمل و نقل درون شهری و برون شهری و خدمات اجتماعی به شهروندان صرفأ با دریافت مجوز آنلاین از سامانه امید امکان پذیر است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، سید امیر جعفری در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان با تأکید بر واکسیناسیون کرونا اظهارداشت: […]

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: ارائه خدمات اداری، آموزشی، رفاهی، حمل و نقل درون شهری و برون شهری و خدمات اجتماعی به شهروندان صرفأ با دریافت مجوز آنلاین از سامانه امید امکان پذیر است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، سید امیر جعفری در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان با تأکید بر واکسیناسیون کرونا اظهارداشت: ارائه خدمات اجتماعی و خدماتی در شهرستان شهرضا منوط به تزریق واکسن است و براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و دستورالعمل ابلاغی طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا افراد شاغل باقی مانده در اصناف، ادارات دولتی و کلیه واحدهای خدماتی می بایست نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند و براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا حضور در محل کار و ارائه خدمات به شهروندان منوط به تزریق واکسن و یا ارائه تست pcr منفی برای مدت ۱۵ روز می باشد.

جعفری با اشاره اینکه خوشبختانه بیش از ۸۰ درصد شاغلین در کلیه شرکت ها، اصناف، ادارات، واحدهای خدماتی، آموزشی و… اقدام به واکسیناسیون نموده اند، افزود: به یاری خداوند با تکمیل فرایند واکسیناسیون ضمن تثبیت رنگبندی وضعیت آبی در شهرستان شرایط برای تسهیل در اجرای برنامه های عمومی فراهم خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه اگر بر اثر غفلت و عدم رعایت شیوه نامه ها و واکسیناسیون رنگ‌بندی ها بازگشت، مجددأ ناچار به اعمال محدودیت خواهیم شد.

وی با بیان اینکه میزان مرگ و میر و بستری به دلیل افزایش آمار واکسیناسیون کاهش محسوسی پیدا کرده است، افزود: این موضوع خود به تنهایی نشان دهنده اثر بخشی واکسن در جامعه می باشد.

جعفری با اشاره به سامانه امید، طرح مدیریت هوشمند کرونا در کشور بیان کرد: سامانه امید در حال کامل شدن است، کلیه اطلاعات کارمندان دولت، سازمان‌ها و ادارات، اصناف، شرکت ها و… به این سامانه هدایت می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرضا ادامه داد: تا زمانیکه معدود افراد باقی مانده واکسینه نشوند شرایط جامعه شکننده خواهد بود، براین اساس برای ورود به ادارات و دریافت هر نوع خدمات، آموزشی، اداری و… شهروندانی که هنوز اقدام به واکسیناسیون نکرده اند، حتما باید تست پی سی آر منفی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه موضوع کرونا یک موضوع چند وجهی است، افزود: تاریخ بشر نشان داده پاندمی ها پایان می پذیرد،انسان به طور قطع باهمکاری یکدیگر بر ویروس کرونا پیروز خواهند شد. قطع زنجیره انتقال بسیار مهم است و با تولید واکسن، امید قطع ویروس بیشتر شده است.

جعفری با بیان اینکه پنج پیک کرونا را پشت سر گذاشتیم و امروز کشور و استان اصفهان آبی است، افزود: با همراهی مردم شهرستان شهرضا آمار واکسیناسیون به بیش از ۸۵ درصد رسیده است و باید این آمار را به ۹۰ درصد برسانیم.

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: همانطور که امیکرون (Omicron) به واسطه تبعیض فاحش در توزیع واکسن در جهان بویژه در قاره آفریقا و نزدن واکسن شیوع پیدا کرده است. ضرورت دارد ۱۰ تا ۱۵ درصدی که تا کنون اقدام به واکسیناسیون ننموده اند با در نظر گرفتن سلامت خود و همشهریان عزیز با سرعت اقدام نمایند.

وی با تأکید بر اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید واکسن می زنند حجت شرعی برای مؤمنین و متدینین فراهم می شود، افزود: بررسی کاهش محسوس افراد بستری شده و میزان مرگ و میر هم یک حجت عقلی برای تأیید افراد می باشد.

جعفری با بیان اینکه اگر جلسه ای در ادارات تشکیل شد باید دستورالعمل های هوشمند کرونا و رعایت شیوه نامه ها در آن اجرا شود بیان کرد: اجرای هر برنامه در شهر منوط به دریافت مجوز از ستاد مقابله با کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه باید از ظرفیت بسیج در طرح شهدای سلامت استفاده کرد، گفت: به دنبال شیوع سویه جدیدکرونا به نام امیکرون آماده باش و هوشیار باش مضاعف به دستگاه های ذی ربط ابلاغ گردیده است.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =