جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۷:۱۰:۲۵

بوی عطر شهدا در شهرضا استشمام می شود

سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا : شهرضا آماده استقبال از کاروان شهدای گمنام است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر جعفری در جلسه وبینار استانی ستاد هماهنگی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و مراسم استقبال از کاروان شهدای گمنام با اشاره به اینکه روز ۱۳ دی ماه همزمان با دومین سالگرد […]

سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا : شهرضا آماده استقبال از کاروان شهدای گمنام است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، دکتر جعفری در جلسه وبینار استانی ستاد هماهنگی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و مراسم استقبال از کاروان شهدای گمنام با اشاره به اینکه روز ۱۳ دی ماه همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین دهه بصیرت، کاروان شهید کاظمی که حامل میزبان پیکر پاک ده تن از شهدای گمنام عزیز به مقصد اصفهان می باشد از شهرستان شهرضا عبور کرده و طی ساعاتی مردم شهیدپرور شهرستان آماده استقبال و بهره گیری معنوی از ظرفیت این عزیزان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه جلساتی در خصوص برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت استقبال با شکوه از این شهدای گرانقدر در شهرستان شهرضا صورت گرفته است، گفت: اقدامات لازم در خصوص اطلاع رسانی گسترده و فضاسازی مناسب شهری توسط شهرداری ها، دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه انجام شده است.

سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه در شامگاه روز پنجشنبه مورخ ۱۶ دی ماه همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم وداع با پیکر دو شهید گمنام که در شهرستان برگزار می شود، افزود: روز جمعه ۱۷ دی ماه نیز مراسم تشییع و تدفین این دو شهید در شهر منظریه برگزار می گردد.

دکتر جعفری ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم و ضرورت حضور مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان در برنامه های یاد شده از عموم مردم متدین به خصوص جوانان عزیز انقلابی خواست تا در طرح پویش مجازی #قهرمان_من (شخصیت و ویژگی های سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی) و پویش #قهرمان شرکت نمایند. همچنین مقرر گردیده با عنایت به دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی دستگاههای فرهنگی و نهادهای مردمی نسبت به تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی اقدام نمایند.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دوازده =