جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۹:۴۶:۱۷

سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش مبنای کار و در اولویت آموزش و پرورش می باشد.

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: توجه به سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش در شهرستان باید جدی گرفته شود و این موضوع در صدر اولویت‌های آموزش و پرورش قرار بگیرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، سید امیر جعفری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهرضا با آسیب‌شناسی بیماری کرونا در بازگشایی مدارس اظهار […]

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: توجه به سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش در شهرستان باید جدی گرفته شود و این موضوع در صدر اولویت‌های آموزش و پرورش قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرضا، سید امیر جعفری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهرضا با آسیب‌شناسی بیماری کرونا در بازگشایی مدارس اظهار داشت: باید بازگشت به تحصیل برای دانش‌آموزانی که در شرایط کرونا ترک تحصیل کرده‌اند، فراهم شود و شرایط امن و بارعایت شیوه نامه های بهداشتی برای حضور دانش آموزان در مدارس فراهم گردد.

سرپرست فرمانداری شهرضا با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های معطل مانده آموزش و پرورش در تکمیل ساخت و سازهای مدارس نیمه کاره در شهرضا گفت: با کمک خیرین و استفاده از ظرفیت ها و دارایی های معطل مانده در شهرستان پروژه های نیمه تمام تکمیل گردد.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات مضاعف معلمان و فرهنگیان در راستای آموزش دانش‌آموزان در دو سال گذشته در شرایط سخت کرونایی بیان کرد: تکمیل واکسیناسیون در مدارس بین کارمندان، معلمان و دانش‌آموزان با توجه به حضوری بودن تعلیم، تربیت و آموزش و همچنین پیشران بودن فرهنگیان در جامعه در امر واکسیناسیون مورد انتظار می باشد.

وی همچنین ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد استانی مقرر شد محدودیت‌هایی برای حضور کسانی که تا کنون اقدام به واکسیناسیون نکرده‌اند، در محیط های اداری، آموزشی، اصناف، خدماتی و… اعمال شود.

در این جلسه پس از بررسی میزان قبولی کنکور و آسیب‌شناسی در خصوص کاهش قبولی دختران در کنکور سال ۱۴۰۰ مقرر شد جهت افزایش بهره وری و ارتقاء جایگاه شهرستان برنامه ریزی لازم بعمل آید.
همچنین در راستای تجلیل از دانش آموزان نخبه مقرر گردید طی مراسمی از دانش آموزانی که در رتبه های بالای دانشگاهی قبولی داشته اند تجلیل بعمل آید.

در ادامه جلسه پس از ارائه توضیحاتی در خصوص سامانه نهاد مقرر شد آموزش و پرورش به جهت مدیریت آسیب های وارد شده در ایام کرونا به دانش آموزان برنامه ریزی لازم جهت ارائه مشاوره به این عزیزان و اولیا و مربیان را بعمل آورد. همچنین در خصوص دانش آموزانی که در دوره کرونا اقدام به ترک تحصیل نموده اند جهت بازگشت این عزیزان به محیط مدرسه و کسب علم و دانش اقدامات لازم بعمل آید.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهارده =