پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۴۸:۵۳

تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام در شهرستان شهرضا

سرپرست فرمانداری شهرضا از تشییع کاروان شهدای گمنام و تدفین ۲ شهید گمنام در شهر منظریه خبر داد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، سید امیر جعفری سرپرست فرمانداری شهرضا در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت با اشاره به تشییع شهدای گمنام در شهرضا و تدفین ۲ شهید گمنام در شهر منظریه اظهار […]

سرپرست فرمانداری شهرضا از تشییع کاروان شهدای گمنام و تدفین ۲ شهید گمنام در شهر منظریه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، سید امیر جعفری سرپرست فرمانداری شهرضا در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت با اشاره به تشییع شهدای گمنام در شهرضا و تدفین ۲ شهید گمنام در شهر منظریه اظهار داشت: شهدای عزیز حق بزرگی برگردن ملت و کشور دارند و ظرفیت عظیم معنوی شهدای گمنام می تواند مرکز فعالیت های فرهنگی در شهرستان باشد.
وی با تأکید بر اینکه با برنامه ریزی باید از تمام ظرفیت های فرهنگی ناشی از تشییع و تدفین شهدای گمنام بهره گرفت بر لزوم ساماندهی مصلای نماز جمعه و شهدای گمنام تدفین شده در این مکان تأکید نمود، زیبنده شهرضا نیست که شهدای گمنامی در این شهر به خاک سپرده شوند و مورد بی‌مهری قرار بگیرند.
جعفری با بیان اینکه قرار است همزمان با تشییع با شکوه پیکر شهدای گمنام در کشور پیکر ۲ شهید گمنام در شهرضا و در شهر منظریه نیز تشییع و تدفین ‌گردد، گفت: باید از ظرفیت همه بخش های مردمی، فرهنگی و دستگاه‌ها برای تشییع شهدا در شهرضا استفاده شود، و ضرورت دارد نسبت به فضاسازی شهری متناسب با شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و استقبال از کاروان شهدای گمنام برنامه ریزی شود.
سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب تبیین مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است، بیان کرد: در راستای برنامه ریزی برای تشییع شهدای گمنام باید با بهره گیری از سخنران فرهنگی و انقلابی نسبت به تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی و عظمت کار شهدای عزیز اقدام نمایند.
وی با تأکید بر اینکه بصیرت‌افزایی باید در مراسم تشییع شهدا انجام شود، گفت: باید یادمان شهدای گمنام را تبدیل به قطب کار فرهنگی و انقلابی کنیم، ظرفیت روستاها در تشییع دیده شود و تبلیغات محیطی شهرها باید متناسب با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، شهدای گمنام و مکتب شهید سلیمانی باشد.
جعفری تأکید نمود رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراسم تشییع ضرورت دارد انجام شود تا سلامتی مردم به خطر نیفتد.
سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه از مراسم تشییع شهدای گمنام باید پلی بین تاریخ ۱۴۰۰ سال پیش و شرایط امروز جهان اسلام بزنیم، خاطرنشان کرد: از ظرفیت های شهرداری ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، بسیج، دانشگاه‌هاف سازمان تبلیغات اسلامی ،طلاب و ظرفیت سازمان های مردم نهاد شهرضا برای برگزاری هر چه با شکوه در این مراسم باید استفاده کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یازده =