شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۴:۳۳:۱۶

شرکت های دانش بنیان برای مقابله با معضلات وارد میدان شوند

فرماندار شهرضا گفت: دانشگاه باید با تحقیق و پژوهش به آسیب‌شناسی و ارائه طرح و ایده در مقابله با مسائل و معضلات کشور بپردازد و در این برهه شرکت‌های دانش‌بنیان باید وارد میدان شوند. به‌مناسبت روز دانشجو، اعضای کمیسیون دانشجویی شهرضا متشکل از فرماندار و امام جمعه و رؤسای مراکز آموزش عالی این شهرستان با حضور در دانشگاه […]

فرماندار شهرضا گفت: دانشگاه باید با تحقیق و پژوهش به آسیب‌شناسی و ارائه طرح و ایده در مقابله با مسائل و معضلات کشور بپردازد و در این برهه شرکت‌های دانش‌بنیان باید وارد میدان شوند.

به‌مناسبت روز دانشجو، اعضای کمیسیون دانشجویی شهرضا متشکل از فرماندار و امام جمعه و رؤسای مراکز آموزش عالی این شهرستان با حضور در دانشگاه آزاد شهرضا نشست مشترکی را با مسئولان تشکل‌های دانشجویی برگزار کردند.

در این نشست عبدالرضا باقی سرپرست دانشگاه آزاد شهرضا با تبریک روز دانشجو در توصیف این روز اظهار کرد: روز ۱۶ آذر روز تجلی عشق دانشجو به ملت و مملکت و نماد هوشمندی، زمان‌شناسی، استقلال‌طلبی، مسئولیت‌شناسی و غیرتمندی و عزت‌مداری است.

فرماندار شهرضا نیز خطاب به تشکل‌های دانشجویی حاضر در نشست عنوان کرد: بهترین سرلوحه و برنامه و فصل‌الخطاب قابل اجرا برای تشکل‌های دانشجویی، فرمایش مقام معظم رهبری در خرداد سال ۱۳۹۸ است که در آن دیدار رهبری از تشکل‌های دانشجویی تشکیل حلقه‌های میانی جامعه را مطالبه کردند و خواستار حل مشکلات و معضلات جامعه شدند و از ایشان خواستند تا در این زمینه میدان‌داری کنند.

سیدامیر جعفری ادامه داد: جریان حکمرانی در کشور دارای سه ضلع دانایی و توانایی و اراده است که ضلع اراده آن مربوط به حاکمیت جامعه و ضلع توانایی آن مختص جامعه و ارباب صنایع بوده و در این میان ضلع دانایی این مثلث به دانشگاه و حوزه بازمی‌گردد و در اینجاست که دانشگاه باید در این زمینه پیشگام شده و با تحقیق و پژوهش به آسیب‌شناسی و ارائه طرح و ایده در مقابله با مسائل و معضلات کشور بپردازد و در این برهه شرکت‌های دانش‌بنیان باید وارد میدان شوند.

حجت‌الاسلام سیدنعمت‌الله صالح امام جمعه شهرضا نیز در این نشست بیان کرد: دانشگاه باید تحول‌آفرین بوده و حل مسائل و چالش‌های کشور باید از دانشگاه شروع شده و به جامعه تسری یابد.

در این دیدار هرکدام از رؤسای مراکز آموزش عالی شهرستان و تشکل‌های دانشجویی شهرضا به ارائه دیدگاه‌ها و نظر خود پرداختند و آمادگی خود را برای راه‌اندازی آموزش حضوری دانشگاه‌ها اعلام کردند.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 13 =