پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۵۶:۰۶

تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا بمناسبت روز مجلس

بسم الله الرحمن الرحیم سرکار خانم محمودی نماینده محترمه مردم شریف شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم یکی از قوی ترین وانقلابی ترین مجالس دوران انقلاب اسلامی است که مظهر امید و مورد انتظار مردم است.امام خامنه ای(مدظله العالی) دهم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس، مبارز […]

بسم الله الرحمن الرحیم
سرکار خانم محمودی نماینده محترمه مردم شریف شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی
مجلس یازدهم یکی از قوی ترین وانقلابی ترین مجالس دوران انقلاب اسلامی است که مظهر امید و مورد انتظار مردم است.امام خامنه ای(مدظله العالی)
دهم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس، مبارز وارسته و بزرگی که نماد حقیقی و عینی مبارزه عملی با استبداد، استکبار و استعمار به شمار می آید بعنوان روز مجلس نامگذاری شده است.
گرامیداشت این روز بزرگ در تاریخ پر فراز و نشیب ایران عزیز نشانگر جایگاه ویژه نهاد قانون گذاری در کشور و رسالت خطیر نمایندگان مردم در خانه ملت است تا در راستای تحقق ایران قوی با جامعه ای امیدوار و تمدن ساز، امید و نشاط را برای جامعه به ارمغان آورند. در این مسیر همراهی؛ تعامل و هم افزائی میان ارکان حاکمیت در شرایط خطیر کنونی از جمله ضروری ترین اولویت های مسئولان می باشد.
بی شک مجلس شورای اسلامی مهمترین رکن اساسی نظام مردم سالاری دینی است که نمود عینی حق تعیین سرنوشت و مهمترین پل ارتباطی‌ مردم با حاکمیت می‌باشد و به فرموده امام خمینی (ره) مجلس در راس امور قرار گرفته است.
اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت، بویژه سرکار عالی که علاوه بر داشتن مسئولیت خطیر نمایندگی مردم از خانواده معزز شهدا می باشید. امیدوارم در راه دفاع از حقوق ملت و امر قانون گذاری متناسب با اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تحت توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری داهیانه امام خامنه ای(مدظله العالی) موفق و پایدار باشید.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − 1 =