جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۲۰:۲۳

مسئولین ادارات ضمن حضور در میان مردم تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام دهند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، یحیی ایزدی رئیس شورای اسلامی شهرستان شهرضا در دیدار جمعی از نخبگان سیاسی و انقلابی شهرستان با سرپرست فرمانداری، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدعوین در این مراسم گفت: شهرضا شهر علما، حکما و شهر سرداران بزرگ شهید چون شهید همت است و به لطف خداوند امروزه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، یحیی ایزدی رئیس شورای اسلامی شهرستان شهرضا در دیدار جمعی از نخبگان سیاسی و انقلابی شهرستان با سرپرست فرمانداری، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدعوین در این مراسم گفت: شهرضا شهر علما، حکما و شهر سرداران بزرگ شهید چون شهید همت است و به لطف خداوند امروزه مسئولین این شهرستان از نفرات پاکدست و انقلابی که با هدف خدمت رسانی به مردم شریف در حال اجرای ماموریت خود هستند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین طالب پور با اشاره به اینکه مسئولین ادارات باید مشکلات مردم رابررسی و پاسخگوی آنها باشند افزود: در جلسه تنفیض دولت انقلابی مقام معظم رهبری دو موضوع مهم کشور را به عنوان اولویت از مسئولین خواستار شدند، اول سلامت مردم و دوم معیشت مردم.

وی ضمن تقدیر از استاندار اصفهان به جهت معرفی سریع دکتر جعفری جوان مؤمن و انقلابی به عنوان فرماندار شهرضا گفت: دکترجعفری در راستای توجه ویژه به مسئله اشتغال جوانان و جلب و جذب سرمایه داران تلاش نمایند.

حجت السلام والمسلمین طالب پور گفت: از مسئولین شهرستان انتظار می رود با حضور خود در مساجد و برنامه های مذهبی ارتباط مستمر با مردم داشته باشند و نظرات و دغدغه های آنان را گوش دهند و در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

رئیس مجمع بسیج استان با اشاره به اینکه نظارت و کنترل قیمت ها، جلوگیری از احتکار و گران فروشی در دستور کار مسئولان شهرستان باشد، افزود: در خصوص ساماندهی فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهر که موجب کاهش رونق کسب و کارهای خرد و مغازه داران شده چاره اندیشی شود.

در ادامه دکتر جعفری سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا ضمن تقدیر و تشکر از حضور جمعی از نخبگان سیاسی، فرهنگی و انقلابی شهرستان در این دیدار گفت، امروزه دیگر فرصت آزمون و خطا در جهت خدمت رسانی به مردم را نداریم. در گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری خواستار تحول خواهی و تحول آفرینی با محوریت جوانان مؤمن و انقلابی شده اند و کلیه جهت گیری ها و راهبردهای مدیریتی باید بر این اساس استمرار یابد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =