چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۰۶:۳۴

بسیج نقش کلیدی در اجرایی شدن گام دوم انقلاب اسلامی

سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا: با مردمی کردن کارها در حوزه های مختلف در گام دوم انقلاب اسلامی می توان دربرابر هجمه ها و توطئه های دشمن مقابله نمود که بسیج نقش به سزایی در این راهبرد دارد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، سید امیر جعفری در مراسم تجلیل از خانواده معزز شهدای کارگر […]

سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا: با مردمی کردن کارها در حوزه های مختلف در گام دوم انقلاب اسلامی می توان دربرابر هجمه ها و توطئه های دشمن مقابله نمود که بسیج نقش به سزایی در این راهبرد دارد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، سید امیر جعفری در مراسم تجلیل از خانواده معزز شهدای کارگر و کارمند شهرستان با اشاره به اینکه بسیج نقش بسزایی در اجرایی شدن گام دوم انقلاب اسلامی دارد افزود: بسیج در بین مردم جایگاه ویژه ای دارد همان گونه که در گام اول انقلاب از اقشار مختلف مردم در قالب نهاد انقلابی بسیج اعزام به جبهه های جنگ حق علیه باطل را شاهد بودیم و در برابر دشمنان انقلاب ایستادند و با جانفشانی های خود وجبی از خاک مقدس ایران عزیز را از دست ندادیم، در گام دوم انقلاب نیز می توان در مقابل تهدیدات و جنگ های نوین اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با اتخاذ راهبرد مردمی کردن دفاع مقاومت را ادامه دهیم
سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان اینکه در گام دوم انقلاب همه مسئولین و مردم باید با همفکری و هم اندیشی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در چارچوب منویات مقام معظم رهبری حرکت نمایند، افزود: امروزه دشمنان با استفاده از تمامی ابزارها بخصوص جنگ های نسل ششم و ترکیبی درصدد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که با تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و با بصیرت بودن مردم فهیم این اقدامات خنثی خواهد شد و هدف دشمن در سال های گذشته این بوده است که با ایجاد اخلال در خدمات رسانی به جامعه باعث نارضایتی مردم شود.
جعفری با اشاره به اینکه در زمان جنگ هشت سال دفاع مقدس خیلی ازاقشار مختلف از کارمند گرفته تا دانشجو، فرهنگی و… کارمندان زندگی و مشاغل خود را رها کرده و به نبرد حق علیه باطل شتافتند و در این راستا حماسه آفریدند، افزود: امروزه تمامی مسئولین اولا وظیفه دارند ادامه دهنده راه شهدای عزیز و گرانقدر باشند و ثانیأ باید تلاش خود را چند برابر کنیم تا در امر خدمت رسانی اخلالی بوجود نیاید.
سرپرست فرمانداری با بیان اینکه دشمن با استفاده از تحریمهای ظالمانه خود به دنبال ضعیف نمودن حاکمیت و فقیر نمودن مردم است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به پشتیبانی مردم و فرهنگ غنی و تاریخی کهن و بیانات امامین انقلاب از این برهه حساس تاریخ نیز سربلند بیرون خواهد آمد.
وی افزود: امروزه در گام دوم انقلاب اسلامی با مردمی کردن کارها در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، صنعتی، فرهنگی و… می توان در برابر هجمه های دشمنان و بیگانگان ایستادگی کرد. واین امر مهم با کمک اتکاء به خیلی نیروهای مؤمن و انقلابی و بسیجیان عزیز محقق می شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =