جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۰۲:۱۲

همه اعضاء شورای اداری استان مکلفند در راستای تسریع در روند اجرای جامع طرح شهدای سلامت اقدام لازم را معمول نمایند

در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله و پیش گیری از بیماری کرونا به ریاست استاندار، روسای دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان به تبیین روند اجرای طرح شهدای سلامت در جغرافیای تحت تصدیشان پرداختند. دکتر مرتضوی ضمن تبریک هفته بسیج و تبیین شاخص های مدیران بسیجی و جایگاه ایشان در نظام اسلامی در این […]

در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله و پیش گیری از بیماری کرونا به ریاست استاندار، روسای دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان به تبیین روند اجرای طرح شهدای سلامت در جغرافیای تحت تصدیشان پرداختند.
دکتر مرتضوی ضمن تبریک هفته بسیج و تبیین شاخص های مدیران بسیجی و جایگاه ایشان در نظام اسلامی در این نشست بر موارد زیر تصریح موکد نمود:

✔ فرمانداران در همراهی و معاضدت با شهرداران و بخشداران تابعه روند عملکردی اجرای طرح شهدای سلامت را رصد و پیگیری نمایند. در صورت مشاهده هر گونه دشواری در مسیر اجرای طرح به منظور اتخاذ تمهیدات لازم در راستای تحقق شاخص های برنامه ریزی شده، موارد را با ستاد استانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا اعلام تا تعاملات لازم به منظور رفع مسائل مبرز شده مدیریت و رفع گردد.

✔ مصوبات ستاد استانی مدیریت مقابله و پیش گیری از بیماری پاندمیک کرونا با جدیت توسط اعضا ستاد و مسئولان ذی ربط دنبال و پیگیری شود.

✔ کلیه مسئولان استان نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله بهره مندی مستمر از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، ممانعت از حضور در اماکن پرازدحام و مسقف، تاکید بر شستشوی مکرر دست ها با مواد میکروب زدا و … اقدام و اهتمام لازم داشته باشند.

✔ کمیته اطلاع رسانی ذیل ستاد استانی مدیریت مقابله و پیش گیری از بیماری پاندمیک کرونا در راستای پوشش همگانی به منظور تنویر افکار عمومی و اقناع جمعی به ویژه از طرق رسانه های جمعی از جمله فضای مجازی مصرانه براساس یک برنامه ریزی راهبردی اقدام نمایند.

برچسب ها :
مطالب مشابه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، احمد امانی رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بیان داشت: این هیات فعالیت خود را از ۴ ماه پیش در راستای چهار محور رقابت سالم، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرده و تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی، آموزشی و مانور انتخابات داشته است.امانی بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸ فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی را در ارزیابی عملکرد کسب کرد. فرماندارشهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

۲ اسفند ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =